vineri, 18 octombrie 2019

Am un cantec nou

pentru voi prieteni, l-am compus inainte sa ma nasc si, iata, vi-l cant abia acum, inainte sa dispar, e un cantec despre tot ce mi-as fi dorit sa traiesc in viata si am trait, despre femeile pe care mi-as fi dorit sa le iubesc si le-am iubit, despre tristetile pe care urma sa le traversez si le-am traversat, insetat, precum un calator ratacit prin pustiul acestei lumi, despre prietenii pe care as fi vrut sa-i am si i-am avut, despre oamenii pe care trebuia sa-i evit si nu am reusit pentru ca oamenii sunt intotdeauna alaturi de tine atunci cand trebuie sa-ti faca rau,  despre destin si despre implinirea lui, despre minciuna care rezuma la final intregile noastre mici vieti si care ne tine aproape, inghesuiti si speriati precum celulele sanatoase dintr-o metastaza, despre mine asa cum mi-am dorit sa fiu si cum am devenit, despre cantecele pe care urma sa le compun si le-am compus, mai putin unul, acesta, pe care l-am scris inainte sa ma nasc, pentru voi prieteni si pe care, iata, vi-l cant acum inainte sa dispar...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Hai odata cu titlul piesei ca mor aicea de nerabdare :))

Anonim spunea...

Am auzit azi ceva piesa pe radio zu dar nu cred ca e posibil sa fie asta de pomenesti tu :)))

Poteci de dor spunea...

Cântecul ăsta nou ar putea fi primul fragment din cartea care se scrie. Aştept să-l fredonez în linişte...

Anonim 3578865e spunea...

"l-am scris inainte sa ma nasc" de unde le scoti, de unde? ;)

dercy lyne spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.