A apărut o eroare în acest obiect gadget

luni, 26 iunie 2017

Justitie, degeaba esti oarba daca tii fusta sus si ne arati pizda, daca intelegi ce vreau sa spun.

Bai Rita si ti-as mai fi spus cateva, caci mai multe lucruri raman nelamurite dupa ce te cari decat atunci cand esti aici, relatia e fututa si nimeni nu mai intelege nimic, dar pe la 5 am auzit cum se deschide o usa din hotel si cum tropaie unul pe scari. In curand a ajuns in fata receptiei, m-a vazut si s-a apropiat de mine. Era injectat, furios nu stiu ce pula mea avea? Chiar asa i-am spus, nu stiu ce pula mea ai. A deschis gura de cateva ori, apoi a inchis-o, era imbracat sumar se vedea ca abia isi trasese pantalonii, cureaua era desfacuta, la fel si fermoarul, iar tricoul se asezase stramb. Voia sa iasa afara si nu voia. M-am apropiat de el, l-am apucat de brat si l-am tras usor spre un scaun. L-am indemnat sa se aseze, s-a asezat. Iti aduc o cafea? A dat din cap ca da. I-am adus o cafea si langa ea un coniac. Vrei sa fumezi? A dat din cap ca da. I-am intins o tigara, i-am aprins-o. A tras tare in piept de cateva ori, a dat coniacul pe gat s s-a lasat pe spate. Incepeasa se linisteasca. A intins mana. Eu sunt Nic? I-am strans-o si eu tot Nic. Faci misto, mi-a spus. Nu fac misto. Unde ti-am dat camera, l-am intrebat. La 14. Nu mai stiam. Pula mea, astia cu protestele m-au dat peste cap complet, stau cu ochii beliti la TV sa vad cand o smecheresc cu ordonanta 13. Ca o semechersc, sunt sigur, baietii sunt pizda, sunt buni, adica nu e destula munitie ca sa zici ca i-ai rarit pana la masa critica, in fine, nu e bine sa dai din astea pe goarna ca vine un securist din asta si nu ajungi sa il bagii in mortii ma-sii ca te-a si umflat. Justitie, degeaba esti oarba daca tii fusta sus si ne arati pizda, daca intelegi ce vreau sa spun. Asa ma Nic, e 5, pula mea, la ora asta ori futi ori visezi ca futi, alta alternativa nu exista. O, ba da, mi-a zis cu vocea sugrumata. Tu stii ce zi a fost ieri, m-a intrebat. M-am gandit, da, 14 februarie, cea mai de cacat zi din an, pentru ca e in februarie, pentru ca e frig, pentru ca toate sunt intepenite si pentru ca n-am mai dat la buci de o vreo saptamana si pentru ca nici nu simt nevoia de asta. Gresit! Aolew, ce e gresit? Nic, ieri a fost Valentine’s Day. Aaaa, am zis si m-am pocnit cu palma peste frunte. A zambit superior. De ce zambesti superior? Pentru ca sigur e o doamna care acum mocneste de ura, ai grija cum dai ochii cu ea. Pai de ce sa fie o doamna care mocneste de ura? Pentru ca nu i-ai luat cadou de Valentine’s Day. Pai nu i-am luat. Vezi? Ce asa vad? Deci am dreptate. M-am uitat la el, se bucura ca un copil. Pai n-ai. De ce n-am? Pentru ca nu i-am luat cadou doamnei care mocneste de ura deoarece pur si simplu ea nu exista.Nu ma credea. Da ma laba, sunt singur. Adica nu sunt singur. S-a mirat. Adica sunt singur fara sa fiu singur. Nu intelegea. Adica am o gramada de partenere, am cate una in fiecare camera a vietii mele, iar eu sunt un zgarie nori din puctul asta de vedere, intelegi? Nu intelegea. 

Da ma Rita esti singura careia i-am cumparat vreodata cadouri. Tin minte fiecare cadou pe care ti l-am facut in aia doi ani, buey iti fac lista sa mor eu. Cand te-am cunoscut prima data te-am invitat la cafea. Mai stii, eu ti-am platit-o, deci cadou. Cand ai venit prima data la mine, cand ai intrat in camera ia zi, ce era ma pe noptiera, mai stii? Mai stii? Era o vaza cu 9 garoafe rosii buey, erau proaspete, ti le-am impachetat cand ai plecat, ti le-am impachetat in ziarul evenimentul zilei, ca pe vremea aia il citeam pe cristoiu, acum nu-l mai citesc ca e bou, erai asa de bucuroasa, mi-ai spus ca nu credeai ca am sensibilitati, am, ti-am zis, am, ia suge pula un pic acum ca ma arde intercostal si mi-ai dat cel mai misto muiutz ever, adica, recunosc, si tu mi-ai facut cadouri, bine, fara bani, imi dadeai din tine, tot mi-ai dat : pizda, gura, cur, sani, suflet, pana si in ala m-ai lasat sa-mi bag pula, nu inteleg de ce erai asa proasta, cred ca de aia te-ai si dus, nu de cancer, nu de inima (sau ce pula mea ai avut, ca n-am fost niciodata curios sa aflu cauza decesului), ci de proasta. Cand mi-ai zis ca ai ramas gravida si ti-am facut cadou aia doi pumni in gura, mai tii minte? Baby, acum nah, cadoul sa ofera in functie de eveniment, trebuia sa stii. Cadou a fost si plata onorariului la ginecolog. Daca stai sa ma gandesc bine am tocat ceva bani pe iubirea asta cu tine, a fost o lectie, Rita, toate intamplarile cu tine, si mi le amintesc pe toate, si le stiu pana la ultima consecinta si pe care n-o sa le povestesc nimanui niciodata, daca au ajuns sa faca si fan club prostii aia care se tot intreaba, „ buey Nic, cine e Rita asta?”, asta e ultimul cadou pe care ti-l fac honey, anonimatul, legenda, intrebarea la care tu nu ai fost raspunsul potrivit.

Un comentariu:

Studio Galati spunea...

:)) Iar mi-ai facut dimineata mai buna !! :D