luni, 26 iunie 2017

Justitie, degeaba esti oarba daca tii fusta sus si ne arati pizda, daca intelegi ce vreau sa spun.

Bai Rita si ti-as mai fi spus cateva, caci mai multe lucruri raman nelamurite dupa ce te cari decat atunci cand esti aici, relatia e fututa si nimeni nu mai intelege nimic, dar pe la 5 am auzit cum se deschide o usa din hotel si cum tropaie unul pe scari. In curand a ajuns in fata receptiei, m-a vazut si s-a apropiat de mine. Era injectat, furios nu stiu ce pula mea avea? Chiar asa i-am spus, nu stiu ce pula mea ai. A deschis gura de cateva ori, apoi a inchis-o, era imbracat sumar se vedea ca abia isi trasese pantalonii, cureaua era desfacuta, la fel si fermoarul, iar tricoul se asezase stramb. Voia sa iasa afara si nu voia. M-am apropiat de el, l-am apucat de brat si l-am tras usor spre un scaun. L-am indemnat sa se aseze, s-a asezat. Iti aduc o cafea? A dat din cap ca da. I-am adus o cafea si langa ea un coniac. Vrei sa fumezi? A dat din cap ca da. I-am intins o tigara, i-am aprins-o. A tras tare in piept de cateva ori, a dat coniacul pe gat s s-a lasat pe spate. Incepeasa se linisteasca. A intins mana. Eu sunt Nic? I-am strans-o si eu tot Nic. Faci misto, mi-a spus. Nu fac misto. Unde ti-am dat camera, l-am intrebat. La 14. Nu mai stiam. Pula mea, astia cu protestele m-au dat peste cap complet, stau cu ochii beliti la TV sa vad cand o smecheresc cu ordonanta 13. Ca o semechersc, sunt sigur, baietii sunt pizda, sunt buni, adica nu e destula munitie ca sa zici ca i-ai rarit pana la masa critica, in fine, nu e bine sa dai din astea pe goarna ca vine un securist din asta si nu ajungi sa il bagii in mortii ma-sii ca te-a si umflat. Justitie, degeaba esti oarba daca tii fusta sus si ne arati pizda, daca intelegi ce vreau sa spun. Asa ma Nic, e 5, pula mea, la ora asta ori futi ori visezi ca futi, alta alternativa nu exista. O, ba da, mi-a zis cu vocea sugrumata. Tu stii ce zi a fost ieri, m-a intrebat. M-am gandit, da, 14 februarie, cea mai de cacat zi din an, pentru ca e in februarie, pentru ca e frig, pentru ca toate sunt intepenite si pentru ca n-am mai dat la buci de o vreo saptamana si pentru ca nici nu simt nevoia de asta. Gresit! Aolew, ce e gresit? Nic, ieri a fost Valentine’s Day. Aaaa, am zis si m-am pocnit cu palma peste frunte. A zambit superior. De ce zambesti superior? Pentru ca sigur e o doamna care acum mocneste de ura, ai grija cum dai ochii cu ea. Pai de ce sa fie o doamna care mocneste de ura? Pentru ca nu i-ai luat cadou de Valentine’s Day. Pai nu i-am luat. Vezi? Ce asa vad? Deci am dreptate. M-am uitat la el, se bucura ca un copil. Pai n-ai. De ce n-am? Pentru ca nu i-am luat cadou doamnei care mocneste de ura deoarece pur si simplu ea nu exista.Nu ma credea. Da ma laba, sunt singur. Adica nu sunt singur. S-a mirat. Adica sunt singur fara sa fiu singur. Nu intelegea. Adica am o gramada de partenere, am cate una in fiecare camera a vietii mele, iar eu sunt un zgarie nori din puctul asta de vedere, intelegi? Nu intelegea. 

Da ma Rita esti singura careia i-am cumparat vreodata cadouri. Tin minte fiecare cadou pe care ti l-am facut in aia doi ani, buey iti fac lista sa mor eu. Cand te-am cunoscut prima data te-am invitat la cafea. Mai stii, eu ti-am platit-o, deci cadou. Cand ai venit prima data la mine, cand ai intrat in camera ia zi, ce era ma pe noptiera, mai stii? Mai stii? Era o vaza cu 9 garoafe rosii buey, erau proaspete, ti le-am impachetat cand ai plecat, ti le-am impachetat in ziarul evenimentul zilei, ca pe vremea aia il citeam pe cristoiu, acum nu-l mai citesc ca e bou, erai asa de bucuroasa, mi-ai spus ca nu credeai ca am sensibilitati, am, ti-am zis, am, ia suge pula un pic acum ca ma arde intercostal si mi-ai dat cel mai misto muiutz ever, adica, recunosc, si tu mi-ai facut cadouri, bine, fara bani, imi dadeai din tine, tot mi-ai dat : pizda, gura, cur, sani, suflet, pana si in ala m-ai lasat sa-mi bag pula, nu inteleg de ce erai asa proasta, cred ca de aia te-ai si dus, nu de cancer, nu de inima (sau ce pula mea ai avut, ca n-am fost niciodata curios sa aflu cauza decesului), ci de proasta. Cand mi-ai zis ca ai ramas gravida si ti-am facut cadou aia doi pumni in gura, mai tii minte? Baby, acum nah, cadoul sa ofera in functie de eveniment, trebuia sa stii. Cadou a fost si plata onorariului la ginecolog. Daca stai sa ma gandesc bine am tocat ceva bani pe iubirea asta cu tine, a fost o lectie, Rita, toate intamplarile cu tine, si mi le amintesc pe toate, si le stiu pana la ultima consecinta si pe care n-o sa le povestesc nimanui niciodata, daca au ajuns sa faca si fan club prostii aia care se tot intreaba, „ buey Nic, cine e Rita asta?”, asta e ultimul cadou pe care ti-l fac honey, anonimatul, legenda, intrebarea la care tu nu ai fost raspunsul potrivit.

Un comentariu:

Studio Galati spunea...

:)) Iar mi-ai facut dimineata mai buna !! :D