joi, 24 ianuarie 2019

Cand

totul in jurul tau se destrama in pete de culoare indecise, cand cei pe care ii iubesti flutura batiste albe infipte in bete strambe... si te parasesc, atunci cand simti ca nu mai ai pentru ce sa lupti, cand simti ca nu mai ai nici cu cine, atunci cand vrei sa te opresti in locuri care nu te mai recunosc si care te gonesc, mai departe, mai departe, atunci cand totul pare un ghem de simptome ale unei boli incurabile care te cuprinde centimetru cu centimetru si te sufoca, atunci cand nu mai ceri nimic nimanui si nici nu mai oferi, atunci cand rosturile subtile ale lumii ies la lumina si descoperi cat sunt de vechi, cat de ruginite si inutile, atunci cand la carma lor descoperi papusarul mort, sau poate doar indiferent, jucand magistral nefiinta, atunci cand toate acestea vin peste tine, vin... nu mai pleaca.

9 comentarii:

Anonim spunea...

:)(:

Anonim spunea...

Like

Interzisa spunea...

Nu mai pleacă? Vreau un final mai promițător

Mara spunea...

Mi-a placut articolul, big like!

O tipa spunea...

Big Like si din partea mea

Gabriela spunea...

Este foarte tare blog-ul, imi place. Content bun.

Oana spunea...

Mi-a placut articolul, multumesc pentru postare.

Oana spunea...

Ai un blog de nota 10 :D Multumesc pentru informatie.

Adelina spunea...

Mulțumesc! Cuvintele acestea parcă sunt gândurile mele, din ultima vreme...