sâmbătă, 10 august 2019

Baby,

i-am spus, nu sunt bun pentru tine, sunt batran, sunt urat si inadecvat, ridurile mi se revarsa pe fata precum o colonie de serpi hamesiti care se hranesc cu expresiile ei frumoase, nu mi-a ramas nimic dupa cate sa tanjesti uite, i-am spus, uite, pana si songul asta pe care l-am scris pentru tine e trist si vinovat, la fel cum simt acum ca te iubesc, pleaca, i-am spus, inca mai ai timp, inca se mai pot compune ode ale bucuriei ca existi, doar intinde mana, apuca-le, caci pentru ele te-ai nascut si nu pentru mine, eu sunt doar trecerea unica a chitarii lui May din Bohemian Rhapsody la final, cand Freddy canta stins nothing really matters...

4 comentarii:

Anonim spunea...

"Baby" e Rita sau e alta fatuca?

Tanti Neli spunea...

Tanti Neli

Diana spunea...

Dragut :)

Anonim spunea...

Monica