miercuri, 27 noiembrie 2019

Iubita mea

ma sterge pe frunte in fiecare dimineata, atunci cand ma trezesc asudat dupa un vis in care ea e cu un alt barbat, sau poate eu sunt cu o alta femeie, nu stiu caci uit atunci cand deschid ochii si o revad, esti tu ii spun, sunt eu imi spune, luam micul dejun la masa cu doua scaune mici de la fereastra, indesam in gura ou fiert in timp ce privim lumea care se misca acolo jos, galbenusul ni se lipeste de cerul gurii, asa cum talpile oamenilor se lipesc de trotuarele fierbinti, il inghitim cu ochii inchisi strans si lacrimam, iar cand ii deschidem orasul e gol, i-a inghitit fireste pe toti, pe toti man, mai putin pe mine si pe iubita mea care acum a desprins chitara de pe perete, eu i-o cer, ea refuza sa mi-o dea, intram in jocul acesta salbatic, o apuc, ea tranteste chitara de pamant si o calca in picioare, o calca in picioare man si ma priveste incinsa ca si cum ar privi intr-o oglinda in care alter ego-ul o uraste, ma simt neputincios, ea nu ma iubeste, ma striveste, iar eu incep sa cant blues-ul barbatului iubind, in lipsa chitarii sale, o femeie

6 comentarii:

Anonim spunea...

Astept si scrisori catre Nic. Scrise de Rita. Ar fi o idee, nu?

Anonim spunea...

Si, care e treaba? :)

Anonim spunea...

Votez pentru ��

dercy lyne spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Cindy Van Benjamin spunea...

Het was zo pijnlijk toen mijn vriend het uitmaakte. Hij begon vals te spelen nadat ik ons ​​tweede kind had gekregen. Ik hou van hem, geloofde en vertrouwde hem, hij was mijn alles en ik kon geen dag blijven zonder van hem te horen. Op 7 november ging ik naar zijn huis zonder hem te informeren en toen zag ik hem met een meisje dat seks had zonder de deur te sluiten. Ik huilde en verliet die nacht het huis, ik kon niet slapen, ik huilde de hele nacht en hij belde me niet. Het werd het ergste toen hij 's morgens belde en zei dat hij van me houdt, maar niet met me verder kan gaan. Het was alsof mijn wereld tot een einde kwam, dus ik deed een onderzoek op internet en zag mensen getuigen van het goede werk van Lord Bubuza-krachten, dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn problemen. Hij reageerde en vertelde me wat ik moest doen. Ik voorzag in alles wat hij nodig had en hij verzekerde me dat mijn vriend terug naar me zou smeken. Ongeveer 15 uur nadat alles was gedaan, viel mijn vriend thuis op zijn knieën huilend en smeekte me om hem te vergeven. Ik dacht dat ik droomde toen ik me de belofte van Lord Bubuza herinnerde. We zijn gelukkig getrouwd nu we gelukkig leven. Er is een God op aarde en dat is Heer Bubuza. Neem contact met hem op Whats App-nummer :: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

ALFONSO VAZQUEZ spunea...

Hallo kijkers online, ik ben Alfonso Vázquez en ik ben hier om mijn getuigenis te geven over hoe ik werd geholpen om mijn vrouw terug te krijgen. Ik was een cheat en mijn vrouw betrapte me verschillende keren. Ik probeerde mezelf te repareren en elke keer belandde ik keer op keer vals spelen. Ik denk dat ik niet besefte wat ze voor me betekende totdat ze me met rust had gelaten. Ik begon een manier te vinden om haar terug te krijgen, maar niets leek perfect te werken totdat ik een artikel tegenkwam over Heer Zakuza die wereldwijd veel mensen hielp om hun relaties terug te krijgen. Ik nam contact met hem op via zijn WhatsApp-nummer via + 1 740-573-9483 en hij verzekerde me dat mijn vrouw binnen 48 uur bij mij terug zou komen met zijn krachtige magie en ik betaalde 410 euro voor de materialen die nodig waren voor het werk. Verrassend genoeg kwam mijn vrouw na 2 dagen terug naar huis en zei dat ze nog steeds van me houdt en ik heb gezworen haar nooit meer te bedriegen. Allemaal dankzij Lord Zakuza. WhatsApp hem via + 1 740-573-9483 of e-mail hem via: lordzakuza7@gmail.com