marți, 11 februarie 2020

Iubita mea de departe

ma suna intotdeauna inainte de job, e atenta, ma intreaba din ce in ce mai rar ce fac si imi spune din ce in ce mai des ce mai simte, imi spune ca o doare capul, altadata imi spune ca o doare stomacul, altada data imi spune ca o doare un picior, intr-o zi mi-a spus ca o doare dar nu stie exact ce, o ascult ingrijorat si as vrea sa ii dau un sfat dar ea nu mi-l cere niciodata pentru ca ea stie intotdeauna ce sa faca adica nu are nicio idee, e foarte buna iubita mea in a nu avea nicio idee, o iubesc imens pentru ca m-a invatat sa o iubesc fara sa am vreo idee cum si de ce se intampla asta, e ca si cum i-as spune ca ma doare dar nu stiu exact ce

3 comentarii:

Anonim spunea...

:)))))

Anonim spunea...

Mor :)

Oana spunea...

Super articolul, big like xD