vineri, 19 mai 2017

O femeie tanara respira in inima mea.

Aveam erectie si-mi doream sa fut o parlamentara cu o camera ascunsa dupa care sa pun filmul pe internet, caci nu ar fi prima oara, insa am simtit cum ma trage Irina de maneca. Vrei si tu? Ce anume? Sa asculti muzica. Vreau, dar cum? S-a apropiat mult de mine. Tu la o ureche si eu la una, vrei? Ar fi simpatic. Mi-a infipt o mufa in urechea dreapta. Cealalta era un urechea ei stanga. Canta Eyedrop – Hei. Imi placea, era un cantec unde poti sa te plimbi oriunde in univers dar seara sa te intorci acasa. Irina zambea. Mergeam cot la cot si ascultam muzica ascunsi in multimea revoltata. Nu ca noi ne ascundem aici? M-a privit, de cine Nic? M-am uitat in jur, probabil de noi doi. A ras. Ce simpatic esti. In fata Guvernului noi ne-am retras catre marginea coloanei, undeva in fata la Antipa. Colegii ei se pierdusera pe drum. Lumea striga inviorata, Guvernul era luminat misto, Bucuresti era azi zgomotos si viu. Mi-e frig, mi-a spus la un moment dat Irina. Si mie. Tremura. Am luat-o in brate, hai sa ne incalzim. Si-a bagat nasul in fanta lasata de nasturii de la palton, il simteam rece. Am ridicat mana si am depus-o pe crestetul ei care se termina exact sub barbia mea. Mi-am lasat barbia pe palma depusa pe crestetul ei. Ea ma cuprindea cu mainile. Oamenii strigau in jur, o femeie tanara respira in inima mea.

Niciun comentariu: