miercuri, 3 mai 2017

Sexul ei. Unde Dumnezeu detine o casa de vacanta

Palma ei statea cuminte sub palma mea cuminte, ca intr-un culcus. Acolo era pazita de toate relele lumii, acolo n-o gasea nimeni. M-am intors catre ea. Am privit-o. Tina privea tavanul nemiscata. Respira dar parca nu era respiratia ei, parca era un gest strain care se ratacise in papusa asta imobila dand impresia ca e vie. M-am apropiat cu buzele de barbia ei. Am simtit puful fin. M-am jucat cu el, am respirat in el, am ascuns in desisul sau soapte. Da Rita, am sarutat-o. Iar ea a raspuns cu sarut.Brusc insa si-a retras capul intr-o parte. Ce e? Astept sa-mi spui ca nu e timpul, ca a intervenit ceva, stii tu, te pricepi la asta. Am zambit, nu baby, nu plec nicaieri, raman aici cu tine. Si? Si... ma vrei? Esti boccie tu dar asa imi plac mie femeile, urate. Am ras imediat, glumesc nu pune bot. N-a pus. S-a strecurat insa in bratele mele si s-a ascuns. Am descheiat-o la camasa, nasture dupa nasture, cu un deget alunecand pe pielea ei. Nu ma grabeam. Voiam sa simt fiecare secunda, fiecare por, sa procesez fiecare senzatie si sa o sculptez in marmura memoriei. La ultimul nasture, jos, i-am simtit dunga pantalonilor. Ce ascunzi tu acolo Tina? Ce poarta secreta spre ce galaxie unde stelele nu implozeaza, unde planetele nu se invart in jurul soarelui ci invers, unde civilizatiile nu cunosc razboiul , ura sau invidia, unde indivizii isi pierd tot timpul doar ca sa se futa, iar asta ii face nemuritori. Unde Dumnezeu detine o casa de vacanta. Tina nu purta sutien ci doar un maieu sub care tremura de frica perechea ei de sani. Hei, le-am spus, wazzup! Taceau. Am luat unul in palma si l-am strans. Tina a gemut. A gemut si sanul. De placere sau de durere? Strange mi-a soptit la ureche. L-am strans. Apoi l-am strans pe celalalt. Apoi pe amandoi. Tina nu are sani mari, nu poarta la piept branduri cunoscute de tzatze, nu ascunde in sutiene fine forme ucigatoare de mamele, nu. Tina are sani Tina. Sunt unici, sunt Hensel si Gretel rataciti in padurea de turta dulce. I-am sarutat. Aveau gust de turta dulce. Imi venea sa-i mananc. Norocul ei ca nu-mi era foame. Mancasem cozonac. Iar mai incolo degetul meu a alunecat dinspre ei spre plexul solar, spre buric, spre nasturele care tinea perechea de pantaloni intr- pozitie defensiva. L-am desfacut, am desfacut si fermoarul in timp ce toata carnea ei se strangea intr-un punct. Relaxeaza-te. A incercat. Si-a scos singura pantalonii apoi a tras repede patura peste ea. Mi-e un pic rusine. Si mie. A ras. Tina rade in hohote iar intre hohote tuseste. Are o tuse seaca insa simpatica. Cand o sa fim impreuna o sa te pun sa tusesti pentru mine. Cand o sa fiu supi o sa te rog sa tusesti. Cand o sa fiu bolnav o sa te rog sa tusesti. Cand o sa mor o sa te rog sa nu plangi la racla mea, te rog doar sa tusesti. O sa cred ca imi canta ingerii si o sa fiu impacat. Dar pana atunci m-am ascuns sub patura pana la burtica ei. Ascultam matzele cum reglau fluxul vietii, partea lui cea mai neplacuta pentru cetatenii indiferenti. Priveam dunga chilotzelului cum apara cu toata puterea ei intrarea in universul Tina. Cum tinea strans mijlocul, cum ma cerceta suspicios. Chilotzeii ei aveau culoarea oului de rata. Eu asa culoare nu am mai vazut. Am sters cu degetele sa vad daca se ia sau nu. Nu se la. Apoi cu unul dintre ele am tras de dunga spre picior in jos. Bazinul inferior mi se dezvaluia precum misterele dintr-o poveste a fratilor Grimm, rand pe rand, pana la final cand am ramas singur cu pizda ei. Priveam unul la celalalt, curiosi si tematori. Salut, i-am zis. Ea a clipit des, usor incurcata. Eu sunt Nic. Am intins mana si i-am atins linia dintre labii drept salut. Incantata, mi-a raspuns, si m-a lasat sa le despart. Am privit-o. Mi-am amintit de anii de adolescent cand abia incepea sa ma intereseze farmecul feminin, cand urmaream de dupa perdea vecina de la blocul de peste drum cum se afiseaza pe balcon in tricou si in chiloti, cand ii scriam biletele Silviei si ii declaram cat de mult o iubesc fara sa am nicio idee despre ce inseamna asta, cand ma uitam la posterul formatieie ABBA pe care dadusem toata colectia mea de servetele si incercam sa-mi imaginez ce ascunde in pantalonii aia stramti si albi blonda Agnetha, cum arata pana la urma o pizda. De atunci am futut toate standardele de pizda posibile : negre, albe sau roze, late sau inguste, paroase sau chele, adanci sau inguste, largi sau stramte, pizdoace si pizdulici, fofoloance si pasarici, dar niciuna nu semana cu aceea pe care mi-o inchipuiam atunci cand ma pregateam sa devin barbat privind postere cu staruri pop. Niciuna pana acum la ea, la Tina. Tina purta cu ea pizda visurilor mele. Am vrut sa ii marturisesc asta. Sa lacrimez credbil si ea sa ma asculte si sa ma creada. Insa cred ca nu ar fi inteles. Ce mai e de inteles cand esti atat de tanara, singura si langa tine se tavaleste un barbat. Unul cu care pizda ta converseaza amical. M-am dezbracat si eu. M-am gandit daca ar avea nevoie de preludiu. Unele femei au. Am cunoscut una care isi cumpara orgasmele doar din preludiu. La futut participa doar ca martor. Bea cola si rumega pop corns. Femei. Am trecut peste asta. Am urcat peste ea, i-am indepartat picioarele si am intrat. Eram cu antenele intinse la maxim. Prindeam toate semnalele transmise de fiinta ei coplesita. Ma tinea strans si participa cu totul la ritual. Avea instincte bune. Iar mai tarziu a inceput cantecel. Tina nu geme cand face sex, nu striga si nu delireaza, Tina produce cantecel. Are armonie, are melodie si, tinand cont de context, are si ritm. Imi placea atat de mult incat i-am soptit, daca va fi candva data viitoare, da-mi voie sa te imprim pe banda. In noptile urate o sa te ascult cum faci. A zambit pierduta. Crede-ma Tina, incepand de astazi laba nu va mai fi ce-a fost. Am terminat pe burtica. Stateam lipiti unul de altul si simteam cum lichidul seminal se usuca. Celulele cu coada strigau panicate si mureau eroi fara cauza. Am cazut langa ea , am luat cu un deget si i l-am intins pe piele. Nu spunea nimic. Te deranjeaza? Nu stiu, e lipicios. Da, e lipicios, ai ceva desprins sau rupt in casa? A ras. Apoi a tusit. Cum tuseste ea. Si a mai tusit odata. Si a treia oara mai tare. Tusea cu numele meu. Atat de tare incat am deschis ochii. Era frig, era deasupra mea cu palmele infipte in guler si tragea de mine. Nic, esti ok? M-am uitat in jur. Blocuri urate, lumini difuze, zapada si o sanie rasturnata. Apoi imi amintesc ca am intrebat unde suntem. Aici. Unde aici? La mine la scara. Soro ce contra ai! N-a inteles. De ce stau intins pe jos, imbracat si ud pana la piele? Ai alunecat si ai cazut. Fireste baby, ca orice inger la un moment dat. Si te-ai lovit cu capul de bordura aceea. Esti ok? Avea vocea plangacioasa, speriata. Tuseste te rog odata pentru mine. A tusit. E mult mai bine. M-am ridicat in capul oaselor apoi in picioare. Mi-am facut un inside ceck, totul parea in regula. Statea in fata mea si privea pierduta. Esti ok Nic? Pula mea Tina, daca mai intrebi odata asta clachez. A intins mana si m-a atins pe obraz. Ce m-ai speriat. Si daca muream ? S-a gandit. Insa foarte putin. Daca mureai, muream si eu. 

 PS: I-am spus, lasa asta, daca ma inviti la tine s-ar putea sa accept. Nu pot Nic, ai mei sunt acasa. Am vrut sa ma supar dar a tusit si mi-a trecut.

Niciun comentariu: