duminică, 15 septembrie 2019

N-ai sa crezi man

nu am crezut nici eu, nu cred nici acum desi mi s-a intamplat, mi se intampla, chiar mie man, am cunoscut-o demult, chiar inainte de a-mi cunoaste chitara, eram tineri, eram nebuni si creduli, ne iubeam si ne juram ca va fi pentru totdeauna, locuiam impreuna, traiam impreuna, decojeam lumea impreuna asa cum decojesti o portocoala, apoi n-am mai locuit impreuna, apoi nu ne mai vedeam zilnic, apoi nici macar nu ne mai auzeam zilnic, ne vedeam rar, tot mai rar, credeam ca se duce man, credeam ca atat a fost, apoi ne-am intalnit intr-o zi intr-o gara, ea conducea pe cineva, eu asteptam pe altcineva, cel pe care il conducea a sarutat-o, a urcat in tren si a plecat, cea pe care o asteptam nu a mai venit, am insotit-o pana la iesirea din gara, apoi pana la mine acasa, ne-am iubit man, nu ca in prima zi, ci chiar in prima zi, caci era ca si cum ne vedeam atunci prima oara, la final s-a ridicat, s-a imbracat, mi-a zambit si a plecat, fara sa spuna nimic, fara sa ne promitem nimic, apoi m-a sunat dupa cateva luni, ne-am vazut si ne-am iubit iar man, nu ca in prima zi ci chiar in prima zi, caci era ca si cum ne vedeam atunci prima oara, apoi am sunat-o eu dupa cateva luni, n-ai sa crezi man, a fost prima oara, caci ne vedeam atunci pentru prima oara si... iata, astazi cant song-uri vesele pentru ca am intalnit o femeie pe care, desi o stiu de o viata, astazi am intalnit-o pentru prima oara, a urcat la mine, ne-am iubit... la final s-a ridicat, s-a imbracat, mi-a zambit si a plecat, fara sa spuna nimic, fara sa ne promitem nimic; iar acum, pana cand voi intalni pentru prima oara femeia pe care o iubesc dintotdeauna sunt aici ca sa-ti cant man, ca sa iti cant despre iubirile care nu incep, care nu se termina

3 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place. Imi place ce citesc. E ceva diferit. E exact pe gustul meu. Bafta tie scriitorule.

Anonim spunea...

Te cred man, pe cuvantul meu ca te cred;)

Ea spunea...

Foarte frumos si patrunzator. Ajunge exact unde trebuie. Salut ;)