duminică, 12 ianuarie 2020

Astazi n-o sa cant,

azi doar o sa vorbesc, pana la urma ce nevoie e de un instrument ca sa va spun in ce cacat suntem cu totii, o adunatura de singuratici  cautand unii perechea, altii fuga de ea, si ea singura la randul ei, am baut, man am baut atat de mult incat imi amintesc de iubita mea aproape cu blandete si imi amintesc faptul ca s-a carat cu intelegere, adica daca o prind o impusc in picior, chiar deasupra genunchiului, nimeni nu iubeste o femeie invalida, nu se iubeste nici macar ea, asa ca se va sinucide,  eu o sa merg in Rai iar ea nu, cine ma iubeste pe mine nu mai are nicio sansa de mantuire, uita-te la tine, priveste-te cum plangi cu pumnii mici stransi sub cap, cu parul imprastiat peste fata, ghemuita in patul ala vechi despre care ti-am spus de atatea ori sa-l schimbi pentru ca in el nu simteam ca fac sex ci o calatorie spre centrul pamantului, cat de mizerabil te simti, cat de inutila, ce loc sa se gaseasca in cer pentru femei nefericite si futute prost, sa-mi aduca cineva un pahar cu vodka, simt ca ma trezesc, simt ca redevin iar baiatul acela bun care cade in genunchi si ii cere iertare, baby, iarta-ma, iarta-ma, stiu ca nu te merit, stiu tot ce stii si tu despre mine, ba chiar mai putin, as vrea sa te intorci, sa-ti fut sistemul iar, apoi sa te las iar sa dispari, tu sa bocesti acolo si eu sa latru aici unor necunoscuti cat de mult te iubesc cand imi lipsesti si cat de putin cand imi esti prin preajma,  nimic nu e in regula cu noi doi, nimic nu e in regula cu toata lumea, as putea sa iubesc pe oricine, e identic, pentru ca asa merg lucrurile in viata asta man, ne adunam perechi perechi numai ca sa putem calca si noi pe cineva in picioare si asta sa ne faca fericiti, si pe noi si pe celalalt, in curand o sa alunec, o sa ma preling de pe scaunul asta, da seara e ratata, carati-va acasa, cantaretul de blues e indragostit si in curand va bori pe jos tot ce a baut si tot ce a simtit, in cantitati egale, barmanul va curata locul, iar ziua de azi se va rostogoli in ziua de maine, iar ziua de maine in cea de poimaine si tot asa, man, mai bine cantam ceva pentru ca pentru orice song exista un final, pentru ceea ce simt eu acum nu

Niciun comentariu: