duminică, 16 iulie 2017

Ah baietel, daca ai sti cum mananc eu plua la gratar...

Mai incolo se carasera toate. Eu si Georgeasca ocupam o masa, fata in fata. Beam vodka. Si cu cat beam mai mult cu atat mi se parea mai frumoasa. Petra, ii ziceam, tu esti chiar frumoasa. Ea radea si se scarpina prin parul neclait. Ei, Nic Nic, acuma nu, dar eu am fost o frumusete rara. Nu nu, protestam eu, chiar si acum ai niste trasaturi de vis. Gasesti? Si se uita la ea si nu ii venea sa creada. Pe bune fata, adica eu abia de la a doua sticla de vodka incep sa mint. Si tu esti... sa uita la mine si lacrima. Esti asa de crud baietel. Pai am spre 35, i-am zis, sa zicem ca am mai crescut. Taci din gura ca nu stii. Se blegise de tot. Ma privea si lacrima. Iarta-ma ca te-am lins pe cap, trebuia sa te intreb daca iti place. Intre timp ma uscasem, iar balele fusesera inlocuite de o crusta groasa de saliva uscata. Sunt bine, i-am zis, a fost o experienta placuta. Ia-ma de mana m-a rugat. Am luat-o de mana. Era aspra cum spuneam. Palma era brazdata de canioane adanci, marginite de creste coltoase si paduri de cactus. Cum o fi sa-ti faca laba una cu cactus din asta in palma... In plus, era si lata, foarte lata. La Petra totul era lat. Sanii, fata, palmele, fundul. Cred ca daca o despicam atunci pe loc, gaseam in ea o inima plata, ficatii plati, plamanii la fel, gaseam si perechea aia de sobolani, turtiti si ei. Ma privea in ochi, o priveam in ochi. Eu o priveam beat, gasind-o frumoasa, ea patetica regasindu-se pe sine. Apoi ceva s-a intamplat. Unda de tristete umana din priviri i s-a dus. S-a ridicat in picioare. Baietel, nu facem si noi nimic? Am o cutie de table acolo in spate, i-am zis. Si-a dat capul pe spate si a ras. Asta nu e nimic, eu abia de la a doua sticla de vodka incep sa am haz. Ai o camera libera in hotelul asta? Am. Ok, vreau sa ma cazez. I-am dat cheia. In jumatate de ora urci la mine, ai inteles? Dadeam din cap automat. Sa nu-mi faci vreo figura. N-aveam de gand. 

 Dupa jumatate de ora am urcat la ea. Am batut la usa. Mi-a deschis. Era goala. Acuma Rita, Georgescu Petra goala e tot ce-si doreste un barbat care inca se indoieste de orientarea lui sexuala. Adica daca nu erai atent avea brusc senzatia ca e iarna, esti in strada si privesti tacut un om de zapada. Adica, era capul apoi, separat, era gatul, apoi separat era trunchiul si tot separate picioarele care, la randul lor, daca nu erai atent, aveai impresia ca e doar unul terminat cu o laba mare jos. Pe cap, separat fireste, cocul ala infect. Iar in loc de brate maturi. Omul de zapada vorbea. Ce baiatel de cuvant, hai intra pui, intra. M-am strecurat prin locul stramt dintre ea si usa, am facut doi pasi si am ramas in picioare. Ea a inchis usa si s-a apropiat de mine. Se invartea in jurul meu desi in mod normal trebuia sa fie invers. Vreau sa te dezbrac eu. Taceam. A intins maturele spre camasa. A desfacut nasturii, apoi a scos-o. M-a mangaiat pe piept. Simteam asperitatile din palme cum lasa pe pielea mea urme. Apoi mi-a desfacut cureaua. Eram beat si am crezut ca o face incet si amanand finalul, in realitate insa tragea de ea ca inecata. La final pantalonii au cazut, au cazut si boxerii pana am ramas in pula goala. Pula ca si femeia, proasta. Cum ziceam. Se sculase si se incorda ritmic. Georgeasca s-a lasat in genunchi si a mirosit-o. Ah baietel, daca ai sti cum mananc eu pula la gratar... Am ridicat din umeri, nu stiam. Dar mi-am imaginat si m-am infrigurat. O vedeam deja cu ragaie dupa ospat si bea dintr-o bere. S-a ridicat brusc, stai, sa nu te misti. Stateam nemiscat. S-a apropiat de geanta aruncata undeva pe pat si a scos de acolo un telefon din ala cu obiectiv. Vreau sa imortaliez momentul. S-a pus inapoi in genunchi si-a apropiat moaca de pula si si-a facut selfie. A zambit si ea, a zambit si pula. 

PS: Pula mea zambeste mai misto decat orice femeie.

5 comentarii:

Anonim spunea...

:)))

Anonim spunea...

Si-a facut selfie cu pula :))) Bai deci mor :)))

Anonim spunea...

Am auzit la stiri ca au fost inundatii serioase in Tulcea. Stefane, esti bine, esti pe pozitie?

Stefan spunea...

orice ploaie e buna; nu sunt inundatii ci niste acumulari efemere... e, asa, distractie :)

Anonim spunea...

E bine asa rau cum e :)