vineri, 21 iulie 2017

Iar a ramane singur primavara e ca si cum ti-ai trada patria

Din nimic a aparut la masa mea Petra. Isi lasase parul acum sa ii cada liber pe umeri. Ce faci baietel? Uite, citesc ziarul.  S-a apropiat si mi-a soptit, esti o fiara in pat. Poti s-o strigi tare lady, nu mai e un secret pentru nimeni. A ras tare. A ras cum rade una spre 50, galgait, cu gusa tremurand, cu dintii patati cu ruj, cu sanii latiti in dezordine in sutiene subtiri, cu umerii scuturati din care se ridica nori de matreata. Am intrebat-o daca bea o cafea cu mine. A spus ca se grabeste dar bea o cafea cu mine. I-am facut semn lui Costy care a aparut imediat. Ce doreste domnul ? O cafea pentru doamna baiete, dar repede ca se grabeste. S-a grabit. Am aratat catre el, stii ca ala e gay? Petra l-a fixat rece, zau? Da. Dar zau ca mai bine l-as fute pe el in cur o viata decat sa ti-o mai fac tie odata, i-am spus in gand zambindu-i ipocrit. Mai bine m-ai fute in cur pe mine o viata decat pe ala o data a spus tare cat sa auda si Costy? Mai bine muriti a tusit Costy trebaluind la dozatorul de cafea, avea fata aia. Apoi sorbind din cesti, eu privind-o pe ea, ea privindu-ma pe mine am descoperit brusc ca... buey Rita, nu voiam sa plece. Ma gandeam ca in momentul in care curul ala lat si imputit urma sa paraseasca cladirea aveam sa raman din nou singur. Pentru ca, primavara asta asa m-a surprins, singur.Iar a ramane singur primavara e ca si cum ti-ai trada patria, e ca si cum l-ai mania pe Dumnezeu. Petra, i-am spus, apucandu-i mana sarmoasa si lata, nu vreau sa pleci. Baiatel, ti s-au aprins calcaiele observ. Nu mi se aprinsesera calcaiele dar era complicat sa-i spun ce simt astfel incat sa inteleaga. Cum spuneam, femeia e ca pula, proasta. Asa ca am mintit-o, da mi s-au aprins calcaiele. Vreau sa te tin in brate ii, spuneam tare. Vreau sa stai la mine in camera intinsa ca o vaca in pat, sa ma pis pe tine, sa te scuip, sa te enervezi si sa ma iei la bataie, sa ma umpli de sange, sa ma lasi lat pe jos si eu sa ma tavalesc de placere, ii spuneam in gand. Vreau sa te mangai pe sani, ii spuneam tare. Vreau sa stam amandoi in mijlocul camerei in jurul unui butoi cu inghetata, sa mancam din el pana nu mai putem, apoi sa ne manjim unul pe celalalt, sa-ti bag inghetata in sutien, in cur, in pizda si in gura pana ingheti si arati ca zana zapezilor. Vreau sa stam in pat, sa radem si sa povestim, ii spuneam tare. Vreau sa stam in pat, tu sa-mi povestesti lucruri si eu sa ma uit la gura ta urata, sa-ti vad cariile, limba crapata, omuletul uscat, colectia de afte si sa mi se faca greata, sa imi vina sa borasc si sa nu ma mai duc la baie, sa borasc direct pe tine, sa ti se scurga voma aia pe piept pana se usuca si tu sa continui impasibila sa povestesti si sa razi cu gura deschisa larg si eu sa continui sa borasc peste tine, pana scot tot din mine, pana ajung cat o carpa, pe care tu o iei si te stergi pe frunte delicat ca o imparateasa, ii spuneam in gand. Vreau sa facem orice, ii spuneam tare. Vreau sa facem orice, ii spuneam si in gand. Orice numai sa nu raman singur. Eii, baietel, baietel, multi barbati m-au vrut pe mine. S-a ridicat, si-a aranjat ciorapii sub rochie, sutientul, parul, s-a intors si-a plecat. Am vrut sa-l intreb pe Costy ce-a fost asta, dar el radea. Bai Rita, radea asa de tare incat am crezut pentru o secunda ca am haz.

Niciun comentariu: