marți, 4 iulie 2017

Cati. Da? Esti cam dilie

Mai incolo, toata lumea s-a regasit la carciuma de peste drum, pentru o gustare, un vin si buna dispozitie. Am trecut pe acolo doar ca sa o revad pe Florina pentru ultima oara (era beata deja, statea la bosorog in brate si se juca cu cele doua randuri de gusi; le gadila si radea isteric). M-am apropiat de ei pana aproape sa-i ating. Bosorogul era cu nasul intare sanii ei asa ca nu m-a vazut. Ea tinea capul pe spate si nu m-a vazut. Ii curgeau bale la colturile gurii. Era ciufulita si murdara. Avea fustita ridicata, i se vedeau chilotii. Roz. Am ridicat mana sus cu palma intinsa pe care am indoit-o de cateva ori in semn de adio. Ca un prost. Stii, orice pizda are o pula desteapta, aia care o fute, si un manunchi de puli proaste, alea care n-o s-o futa niciodata. Eu eram una o pula proasta atunci cand mi-am luat ramas bun de la pizda Florina, cea pe care nu aveam s-o fut niciodata. La iesire, pe o banca, Cati statea rezemata si ma privea. Fara expresie, doar ma privea. M-am asezat langa ea. Ma privea. Buey Rita, avea asta o privire de parca arunca ancora, de parca cupla vagoanele, te captura si nu mai scapai de acolo. Buna, sunt Nic. Stiu cine esti. Stiu tot despre tine. Aolew, i-am spus, de unde? Din priviri Nic, tu nu esti in stare sa ascunzi niciun secret. Poate pentru ca n-am niciunul. O, ba da, ai. M-a eliberat putin, apoi m-a capturat iar in priviri. Tacea. Tu de ce nu ai citit azi? N-am mai avut loc. Asa poetesa buna si n-ai loc? A zambit mecanic, asa cum zambeste o papusa cand iese de pe bancul de productie, intr-o singura nota, imi place sa scriu poezie dar nu sunt o poetesa buna. Cum te cheama? Ah, iarta-ma, eu sunt Cati si a intins mana. Am apucat-o, am strans-o, era o mana micutza, pufoasa, calda. Nu i-am dat drumul. Am asteptat sa o retraga. N-a retras-o. Ma privea fix si tinea palma ascunsa in palma mea dar ma simteam de parca era invers. Stii senzatia aia de puscarias liber si gardian captiv? Ei bine, senzatia aia o aveam. Poti sa ma tii asa cat doresti, imi place. I-am dat drumul, dar mana ei a ramas in aer scurmand prin spatiul meu vital. I-am apucat-o si i-am depus-o pe picioare, nu s-a impotrivit. Poti sa nu ma mai privesti asa? S-a gandit. Am doua raspunsuri : pot dar nu vreau; vreau dar nu pot. Era cam dilie. M-am uitat la ea, usor corpolenta, scunda, sanii mari, ochii verzi. Pulile nu se feresc de astea. Pleci in seara asta? Sa iti mai spun ca ma privea? Ma gandeam, ce-ar fi sa ma ridic si sa ii arat curul, ar intoarce privirea? Sau ce-ar fi daca as inchide ochii si n-as mai vedea-o, ar intoarce privirea? Dar daca i-as scoate ochii? Sau daca as da timpul inapoi si n-as mai alerga dupa pizda aia betiva? Am doua raspunsuri, mi-a spus : plec dar n-as vrea, vreau dar n-as pleca. Cati. Da? Esti cam dilie. A ras. A ras pe bune. Dar nu m-a scapat din priviri. Eu stau mai incolo, i-am spus, si am intins mana ca sa-i arata unde stau eu mai incolo. Vii? Vin. A venit. In casa mi-a vazut leaganul. Hei, un leagan in casa? Da, un leagan in casa. Pot sa ma dau? Poti. S-a dat. Se dadea, radea si se uita la mine. Dupa aceea nu s-a mai dat. A vrut la baie. I-am aratat. M-a rugat sa las usa deschisa. Am lasat-o. S-a apropiat de tron, si-a ridicat fusta, si-a dat jos chilotii, s-a asezat si s-a pisat. Se pisa si ma privea, nu ma scapa din ochi . Fix. Cupla. Sudura. Apoi s-a dezbracat si a intrat la dus. A facut dus cu perdeaua stransa. Apa ii curgea pe umeri, pe sani, pe fata, iar printre picaturile fierbinti, ghici Rita ce facea. Evrika! Ma privea. A iesit si s-a sters cu prosopul meu negru cu Iron Maiden pe care l-am primit cadou la Eforie Sud de la un curvoi batran. Dupa ce s-a sters s-a strecurat in pat. Si-a tras pilota sub barbie, a luat telecomanda si a deschis pe Realitatea. Dar nu se uita la stiri, se uita la mine. Nu vii? Am venit. M-a luat in brate si a inchis ochii. Dar ma privea chiar si asa cu ochii inchisi. I-am strans sanii. Erau tari. M-am indoit pana spre buricul ei. I-am indepartat picioarele pana i-am vazut pizda. Pizda ei ma privea. Bai ce pula mea e aicea, SRI? O pizda fireste, mi-am raspuns singur, cred ca am baut prea mult. I-am lins-o. Era o pizda cu labii mici. Adica cu limba mea puteam acoperi lejer 3-4 pizde ca ale ei, aliniate asa ca sardelele. M-am uitat sa vad ce face. Hi hi – ma privea. Cati, tu nu obosesti? Nu mi-a raspuns, m-a tras insa spre ea. Am urcat si am incercat sa intru. Nu reuseam. Am asudat de efort. Am incercat sa ma ajut cu mana, nu am putut. Cati, sigur ce tii tu intre picioare e o pizda? S-a mirat, de ce spui asa? Nu o gasesc. A dus mana ei pana jos si a potrivit-o. Intr-un tarziu am intrat, greu, foarte greu. Ma simteam de parca penetrasem prin efractie. Ciuleam urechile dupa sirena politiei. Pe la jumatate se relaxase, iar la final am simtit ca ejaculez intr-o galeata. Pizda ca si stapana, dilie. Eram uzi, pula ma ustura, pe Realitatea vorbea pe vremea aia Dumitrescu ala. Cati ma privea. Stii Nic, eu te iubesc. 

Rita, tu ma cunosti, asa ca sa nu te miri. Poetesa dilie si-a luat un cap in gura. I-am dat asa de tare incat privirile i-au intrat in ochi. Mai spune odata. Te iubesc Nic. Doua capace peste bot si un picior in burta, a cazut din pat. Am asteptat sa se ridice, nu s-a ridicat. Buey, daca a murit? M-am aplecat peste pat, era acolo, intinsa cu fata in sus, tinea mana la burta si ma privea. Cati, vrei sa te omor? Ii curgea putin sange din nas, insa foarte putin. S-a sters cu mana, iar sangele de pe mana l-a sters de sold. Nic, am doua raspunsuri : vreau dar nu poti tu sauvreau dar nu vrei. Am ridicat din umeri, m-am intors cu spatele la ea si am ignorant-o. A urcat in pat si s-a lipit de mine. Si-a strecurat o mana sub cap iar cu cealalta m-a apucat de pula. Ma privesti, am intrebat-o. A raspuns stins, da. Bine. 

PS: De fapt nu era bine.

Niciun comentariu: