vineri, 12 iulie 2019

Intr-o zi


m-am privit in oglinda, altfel, ca si cum m-as fi privit pe mine in carne si oase, ca si cum cel de dincolo eram eu, iar eu de aici eram celalalt, ma priveam si taceam, apoi eu ii vorbeam lui si aveam senzatia ca el imi vorbeste mie, ma intrebam oare eu ce gandesc cand sunt celalalt si ce gandeste celalalt cand sunt eu, eu am ridicat un deget, el a ridicat imediat degetul lui, apoi el a clipit cu ochiul drept si am simtit nevoia sa clipesc si eu cu ochiul drept, si am facut-o, apoi eu am plecat sa ii traiesc viata, iar el plecat sa o traiasca pe a mea, pana intr-o zi cand m-am privit in alta oglinda, altfel...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Noi iti multumim pentru continutul de calitate. Te citim cu cea mai mare placere ��

Anonim 2 spunea...

Obligatoriu fortat trebuie sa te tina "curelele" ;)

Anonim spunea...

Si asteptam cu maxim interes ;)