duminică, 7 iulie 2019

o urasc

imi spun in timp ce o privesc, nu e atenta, tine capul in piept, nu spune nimic desi, de fapt, spune totul, ma uraste la randu-i, impartim impreuna acest sentiment, il recunoastem, il cultivam si fiecare gest, fiecare esec, fiecare lucru pe care ni-l propunem ca sa iasa prost, toate i le depunem la picioare, e ca un sanctuar ura, e biserica unde ne inchinam umili, solidari si supusi, unde aprindem lumini care sa se stinga vesnic, eu in fotoliul meu, ea in fotoliul ei iar intre noi firul unei povesti care nu s-a scris  niciodata

5 comentarii:

Anonim spunea...

Stefane, pot sa te iau la mine acasa? ��

Stefan spunea...

poti:)

Poteci de dor spunea...

Vă mulţumesc pentru linkul lăsat, am pierdut acest blog, nu ştiu de ce, îl aveam la urmărite, acum am realizat că nu mai era. Mă bucur că l-am regăsit acum.

Anonim spunea...

De la mine pentru tine = LIKE

Anonim spunea...

Te-am luat deja ;)