luni, 9 martie 2020

Cel mai frumos moment

dintre toate momentele din lume este acela cand stam in pat si curat o portocala, o fac felii si iti dau sa mananci si tu imi spui ca nu mai poti

dintre toate stilurile din lume cel mai frumos este surrealism, pentru ca lumile si figurinele nu-si apartin niciodata desi traiesc impreuna pentru totdeauna, asa ca noi doi

dintre toate costitele din lume cel mai mult imi plac cele de la Steak House Grivitei, pentru ca muscam din ele in timp ce calcam pe cojile de alune de pe jos si noi credem ca e  ca si cum ai calca pe stele

dintre toate momentele din lume cel mai frumos e cand fumam in pat si scrumam intr-un pahar din plastic umplut cu apa care se varsa iar eu spun ca din vina ta dar tu nu recunosti

cel mai frumos loc din lume e straduta ingusta din Constanta cand o coboram noaptea in drum spre mare si tu spui pis pis pisicilor care lenevesc acolo dar ele fug

cel mai trist moment din lume este cand imi spui ca te doare in partea dreapta si ca te-a muscat tantzarul cel rau de cot si imi arati si eu sarut durerea si muscatura si nu te vindeci dar ma minti ca e mai bine iar eu stiu ca nu e mai bine si schimb subiectul

dintre toate  momentele din lume cel mai frumos este cand ascultam muzica pe telefon si se opreste la jumatate si-mi spui ca nu mai ai net asa ca o sa dansam fara muzica si chiar dansam fara muzica pana revine netul si nu mai dansam doar ascultam

cel mai frumos moment dintre cele mai frumoase momente din lume este atunci cand intram in pat si traversam tacuti si febrili asteptarea aceea pana cand ne luam in brate si ne iubim 

Cea mai frumoasa urare din lume este cand imi spui noapte buna iar eu adorm si visez o noapte buna


Niciun comentariu: