marți, 1 noiembrie 2016

Daca exista o zi de cacat, indiferent de anotimp, varsta, sex sau cetatenie, aia e ziua de miercuri. Pula mea, prea departe de weekend-ul care vine, prea aproape de weekend-ul care a plecat. Agitatia fara cap e maxima, oamenii se seteaza pe modul automat si nu mai conteaza pentru nimeni, nu mai ofera nimic care sa ii faca simpatici. Miercuri e asa de cacat incat nici macar nu o mai iubeam pe Tina. Adica o iubeam marti, tare, tare, urma sa ma aprind iar joi, tare tare, insa acum era miercuri si ca sa fie suportabila mi-am luat liber. Marty stie asta, miercuri sunt deprimat, sunt nesimtit, sunt insuportabil, sunt aproape gay, asa ca din punctul lui de vedere sunt liber. Sunt liber chiar daca sunt la bar, vand in draci si bag alcool in burti de corporatisti tristi. Sunt liber si daca pica vreo pizda la pat, adica urca la mine, nu ii dau voie sa spuna versuri, doar ii spun sa se dezbrace, ii spun sa ma dezbrace, sa ma intinda in pat si sa ma futa. Daca mi se scoala bine, daca nu mi se scoala iar bine. De obicei e bine; foarte rar, cand e o miercure imposibila, e doar iar bine. Am iesit un pic in fata hotelului si m-am uitat la oameni. Majoritatea stateau in masini si priveau tinta inainte ca niste zombies. Nu se gandeau la nimic, sau daca se gandeau la ceva era sters, era tot nimic. Acolo unde erau cuplu, priveau pe fereastra si nu unul la celalalt, tacuti, ascultau la radio, de obicei posturi pentru tampiti, idioate asa : KISS FM, sau RADIO ZU, pula mea, e trist tot peisajul urban. Din multime a aparut scriitorul ala, Stefan. Era cu o pizda. Bunaca, purie, ca el asa. Se tineau de mana. M-a pufnit rasul. Broa, la varsta asta ori tii o femeie de mana ori tii o vaca de lant, e cam tot aia. El a ras, ea s-a uitat urat. A linistit-o, i-a spus ca sunt prietenul lui si ca sa vorbesc eu. Da fata, vorbesc cu pula, cu pizda, cu te fut in gura, cu imi bag pula in ma-ta, cu iti sparg capul intre genunchi si, daca ma enervez la maxim, citez din Gellu Naum si-ti dau definitiva cu asta. Eu sunt Ana, a zis si mi-a intins mana. Nic i-am spus si eu si am privit-o in ochi, ce nume simplu. Si pentru tine e miercuri, nu-i asa? A inclinat din cap complice, era de-a mea. Haideti in pula mea, intrati. Au intrat si s-au asezat la masa. Le-am adus de baut. Mi-am luat o Cola si m-am asezat langa ei. Daca deranjez ma ridic si plec, le-am spus cu mana la inima. Nu, stai aici mi-a spus Stefan. Am palavragit despre una , despre alta, am ras, ne-am amintit apoi totul s-a topit in nebuloasa zilei. La un moment dat Stefan m-a rugat sa ii aduc o cheie. Le-am adus cheia de la camera 22. Patul e facut chiar de mine, le-am spus. Sunt petale de trandafiri pe perna, o pereche de fluturi naturali se zbenguie de colo colo, totul e aranjat pentru o ora doua de iubire intre doi oameni care tradeaza alti doi oameni. Ana a facut doi pasi in spate, de unde stii. Ana, i-am zis, in degetul ala al tau zace o ditamai roata pe care ti-a infipt-o un bou si in niciun caz asta de fata. Nu te teme, eu fut numai din astea, iar daca nu le fut eu, uite vine scriitorul si le culege. Stefan, vreau sa plecam, a strigat tare. Ana, i-a spus ala calm, reactionezi exagerat. Dar cum vrei sa reactionez Stef, cum? Ca o femeie care stie de ce a venit aici, chit ca i-o recita cineva in fata, chit ca nu. Ana a strans pumnii si fara sa mai spuna nimic, a iesit. In spatele ei doi prosti o priveau mirati cum se cara.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Textele sant la marele fix. De la primul articol pina la asta de azi. Parerea mea