vineri, 4 noiembrie 2016

Iar mai incolo ne-am ridicat in picioare si am aplaudat. Piersic a iesit de trei ori, s-a aplecat, tinea in brate un pitic cu pipa, apoi a disparut in culise. Ne-am asezat din nou la masa. Alex umbla aiurea dupa bere si dupa cunostinte. Fata tateless era egal cu stinghera si privea spre scena goala. Ligia ma privea in ochi, eu o priveam in ochi, egal cu inima rosie cu sageata pe la mijloc, caiet oracol clasa a 8-a cand am batut prima laba in fata unei foto cu Doina Badea. Mergem, i-am spus. A miscat discret din cap si am iesit. Am parcurs distanta pe jos egal cu pluteam pe un covor fermecat. Din cand in cand ma prefaceam ca raman in urma. Ma uitam la trupul ei si il gaseam egal cu perfect. Rochia inflorata era subtire iar luminile strazii treceau prin ea. Ii vedeam picioarele pana sus, sus egal cu aerless... Vorbea precipitat, radea des, totul in jurul ei parea dintr-o data egal cu usor. Masinile circulau mai usor, culorile semafoarelor se schimbau usor, undeva in Siria aia de la Isis si americanii se impuscau usor, iar Ligia ceda usor. Prea usor. Am ajuns, am urcat. A bagat mai intai capul si a privit in jur, apoi a pasit. Spune te rog doua versuri, am rugat-o. S-a gandit, pot fi patru sau doar doua asa cum vad pe pereti, a intrebat. Pot fi cate vrei tu, e egal cu iti acord o dispensa. A ras. Apoi a inchis ochii, a tras aer in piept si a spus :"Îmi vârâsem capul cu sila în piept/Si-am crezut că-i blazonul pătrat al armurii/Dar nu era decât buzunarul tău drept/Si mi-au plâns de milă zâmbetele gurii.” Iar dupa ce a spus asta, am luat un marker si le-am scris pe perete, chiar deasupra locului unde imi astern capul cand dorm. In timp ce scriam, s-a apropiat prin spatele mei si m-a cuprins. Egal cu si tu Kasparov esti un jucator de sah prost si pacat ca faci politica frate tot Putin va fute pe toti in gura. Te plac Nic. Si te vreau. Mai spune-mi asta odata, am rugat-o si a fost egal cu buzele lipite de urechea mea. Apoi ne-am intins, ne-am privit, ne-am futut. 

 Si totusi...

Niciun comentariu: