miercuri, 2 noiembrie 2016

M-a invitat Alex la un spectacol cu Piersic jr. Alex e un prieten care ajunge pe la noi la bar. E actor. Sau regizor. Sau scenarist, pula mea. Azi toti astia fac de toate si la final iesi din sala inainte de final. Nic, mi-a zis la telefon, am un o invitatie de doua persoane la Godot cu Piersic, prietena mea nu vine, vii tu? Alex frate, pula mea, ultima oara am fost la un spectacol cu Beligan, m-am facut de cacat in plin spectacol si am ratat o profesoara de romana din cauza asta. Ma parca n-as mai replica-o cu Piersic. Vino, a insistat, e bun. M-am gandit un pic. Piersic ala mic e un barbat misto. Barbat misto egal admiratoare. Admiratoare egal pizda. Azi egal vineri. Vineri egal o muie. Nu dai muie vineri, inseamna ca Dumnezeu te-a decazut din drepturi, nu mai esti al Lui, esti un prost. Ne-am intalnit pe terasa la Godot, era cu doua. Alex nu Godot. Ala inca se chinuie sa vina, lumea il asteapta. Una tanara cu ochelari, fara tate, parul lung, dinti foarte mari, egal scary, cealalta cu un par blond lung si zulufat, usor, foarte usor purie, zambea tot timpul, egal wow. Ea e Ligia, m-a prezentat Alex aratand spre blonda. Iar ea e... lasa, lasa, l-am intrerupt, nu conteaza cine e ailalta, egal cu zero. M-am asezat langa Ligia. Sunt actrita mi-a spus fara sa o intreb. Stiu honey, esti egal cu leoaica aia, stii care? A cascat ochii mari. Uite, i-am zis, la filmele americane, la inceput, inainte sa inceapa film iese un leu si rage cateva secunde. Tu esti leoaica care il duce in halul ala de exasperare. A ras. Casca gura larg cand radea, i se vedea omuletul. Un omulet gingas, delicat, dinti perfecti, nicio carie, limba perfect neteda, cerul gurii stralucitor egal cu neoanele de pe Magheru in noptile de Craciun. Ah Ligia... atat am spus, apoi am intrat cu totii la spectacol. Piersic a jucat bine, adica in cele doua trei minute cat am fost atent la el. In rest am scanat mica sala de la Godot. Spectatori egal cu pizda diversa, pizda interesanta, pizda educata, snoaba si o pizda langa mine care tremura a dorinta. M-am apropiat de urechea ei, iti place Piersic, am intrebat-o? S-a apropiat de urechea mea, o da, tare mult. M-am apropiat de urechea ei, i-o atingeam cu buzele, e foarte sigur pe el. S-a aproiat de urechea mea, o atingea cu buzele, da, il admir. M-am apropiat de urechea ei, o atingeam cu buzele, apropie-te te rog de urechea mea pana o atingi cu buzele si vorbeste-mi. S-a apropiat de urechea mea pana mi-a atins-o cu buzele, si ce sa-ti vorbesc. M-am apropiat de urechea ei, o atingeam cu buzele, despre orice Ligia, egal numai vorbeste si la finalul acestei seri zeul suprem te va rasplati cu un futai egal cum nu a trait, nu a vazut si nu a reprezentat toata dramaturgia lumii de la grecii antici incoace. A ras incet. S-a apropiat de urechea mea si a inceput sa-mi povesteasca. Ca sa ii fie mai comod si-a sprijinit corpul de mana, iar mana de piciorul meu drept. 

 Nic Labis egal albul muta si castiga dintr-o mutare, Bobby Fischer esti genial, dar o pizda la Ligia iti innebuneste caii, te urca in turn si-ti urca pionii in cap. Iar regele e gol, ca de obicei.

Niciun comentariu: