luni, 26 decembrie 2016

A aparut cam intr-o ora. Stefan si cu mine eram deja luati. Langa noi statea si Milica, o parasuta care mai facea popas prin hotel. Daca nu venea Miru (sau Masa, pula mea), o luam pe asta. Cum a intrat pe usa i-am facut vant. hai, cara-te la masa aia, stai acolo. Pai si ma mai iei? Nu ma, nu azi. S-a ridicat fara nazuri si s-a mutat. Miru (sau Masa, pula mea) era uda leoarca. Era imbracata asa : cizme albe lucioase cu toc inalt, pantaloni din piele, camasa cu cordon de culoare roz, iar peste ea o haine din floci sau cam asa ceva. Purta parul in coada de cal, strans cu o funda maron care se labartata pe spate. Buze groase, unse bine cu grasime rosie, gene false si lungi. Cum o stiam. Am cunoscut-o la un meci de cupa romaniei. Juca steaua cu niste prosti din c. Eram in tribuna. Candva am tinut cu steaua. Acum venisem sa strig muie gigi. Si strigam, asa, stingher din varful peluzei, muie gigi. Cand sunt deprimat, sau trist, sau furios, pula mea, merg la stadion si strig muie gigi. Iau bilet la primul meci, indiferent cine joaca, ma asez la peluza si strig muie gigi. Strig muie gigi pana stiu sigur ca asta simte gust salciu in gura. De cele mai multe ori il simt eu. In fine, back to story. Unii radeau, altii imi aratau degetul, unul a vrut sa ma bata, ca la fotbal. La un moment dat sa apropiat una de mine. Asta, Miru (sau Masa, pula mea). Se uita la mine cum strig muie gigi. As striga si eu, mi-a zis, dar se supara ala. Si ce daca se supara, muia e buna, il tine tanar. Nu ca iubi joaca in echipa. Care fata? Si mi-a aratat pe banca de rezerve un prost din asta cu freza creasta cum ingheta de frig. Ala? Da, e bun iubi, stii cum e? Dar nu vrea gigi sa-l bage si e suparat. Pai si n-ai vorbit cu el? La cum arati, daca eram eu gigi, iti dadeam un mumu si a doua zi al tau era titular la tiki taka barcelona. Ma asteptam sa-mi futa o palma, dar ea a ras. Pe bune acuma, am vrut, ce n-am mai luat mui pe interes, am mai luat, dar s-a suparat si mai tare. E prost da-l dracului, nu stie nici de fotbal nici de pizda. Nu stie, de aia strig eu muie gigi, poate invata si fotbal si pizda. Radea. Cum te cheama? Nic, baby, Nic si Labis. Dar pe tine cum te cheama? Miru (sau Masa, pula mea, jur ca nu mai tin minte). A Miru, de la triluliru. Isi tinea bratele in jurul corpului, Doamne ce frig e. Saracu’ iubi ingheata acolo. Ingheata pe bani baby, altfel nu parcai aici... S-a uitat la mine suspicioasa, dar eu il iubesc pe bune, suntem impreuna de sase luni, mi-a luat si inel, uite-l. Si mi-a aratat un ghiulean de prost gust. Sigur, sigur baby. Apoi i-am zis, Miru (sau Masa, pula mea), eu as mai striga muie gigi pana se termina partida si chiar si inca o ora dupa dar am vazut ca ti-e frig iar eu nu suport femeie sa sufere langa mine, mai ales cand invoc sexul oral. Nu vrei asa coboram la un bar sa ne incalzim? Bem o cafeluta, discutam, il barfim pe gigi, nu? Ah sunt sloi toata, se tot alinta pe acolo. Hai, sa topim ghetarul, i-am zis. Pai hai, dar nu stam mult, da? Nu baby. Am intrat la barul ala dichisit de langa Ghencea, nu mai stiu cum ii zice. Si-a dat haina jos. Sa mor io Rita, lasa ca avea decolteul adanc, ca toate parasutele au, dar asta avea ce ascunde in lateralele lui. Am dus mana la gura, moama Miru (sau Masa, pula mea), ce e acolo sora mea? Coarda si-a indreptat umerii si a zambit asa, superior. Si sunt ai mei de la mama mea. Traiasca mama ta cocos, Dumnezeu sa o tina in Rai sau unde tine el mamele de fete cu tate beton. Si-a scos un pachet de tigari slim si si-a aprins una. (Taci ma prostule, inca nu dadusera aia legea.) Si, Nic, care e treaba cu tine? Ma privea in ochi, era relaxata. Pai si eu pe aici. Joci si tu fotbal? A, m-am lasat. Dar cand jucam eram bun, au scris si in ziar de mine. Ma iubeau vesnic atatea femei incat ajunsesem sa le schimb din sase in sase luni. Nu s-a prins. Dupa aceea am avut o accidentare urata, am pierdut lotul, am pierdut si iubitele, tot ce mi-a ramas e muie gigi. Si acum ce faci? Nu i-am mai ascuns, lucrez la un hotel, adica sunt patron fara actiuni. Ce tareee! Inseamna ca nu o duci rau. Ochii ii sticleau deja in cap. Ba da cocos, pula mea, pana acum un an castigam cam 20,000 de parai pe luna numai asa din cazari, barul era spaga, acum e greu, abia mai castig 15,000. A, dar inca e bine. E bine cocos, e bine. Pai poate vin si eu pe acolo cu prietenele mele intr-o seara, ca ne place sa schimbam locurile. E curatel? Cocos, i-am zis, la mine clientii se descalta in strada si dupa aia intra in bar. Pe buneee? Zau. Le dau papuci, ca la muzeul peles. Ai fost la muzeul peles? Ala lu’dracula? Ala cocos, ala, ce sa zic, sanii tai palesc pe langa cunostintele de geografie. Eram buna la geogra, la liceu. Moama, esti cu degree, ai liceul; pula mea, unde mai gasesti azi fete cu liceu, zi si tu, unde? Da, toate proastele se reped la munca afara, toate curvele. O spunea cu emfaza. Si tu cocos, care e treaba cu tine? Doar cu iubi si atat? Nuoo, am salonul meu de hair dressing. Merge? Merge, ca vin toate fetele la mine, adica prietenele la fotbalisti. In timp ce vorbea se aplecase intr-o parte asa incat ii puteam vedea cam ¾ dintr-un san, bonus sfarcul. Rita, proasto, pai daca punea gura pe el maestrul Furdui iesea o doina de plangeau toti, asa sfarc avea Miru asta (sau Masa, pula mea). Moama cocos, moama ce e acolo, ma duc si ma arunc pe fereastra sa mor io, ca nu mai duc, sunt si io om. Stai linistit Nic. Pai pot baby, ca nici pamantul nu se mai invarte cum trebuie atat de tare il strang acum sub cur. A ras. E fete bune peste tot. E mai cocos, dar numai una buna e acum aici. Ce e drept e drept, m-a aprobat. Atunci a intrat o tiganca purtand in brate un buchet mare de garoafe. I-am facut semn. Aia s-a apropiat. Ia pirandelo, ce floare gasim aici pentru frumusetea asta de langa mine. Tiganca a sarit imediat. Ia-le pe toate manzule si tot n-ajunge, asa de frumoasa e fata asta a mata. Ce e drept e drept, am spus si eu. Le-am luat si i le-am intins, le-a luat. Bai Rita, era emotionata. Era pitipoanca emotiva, ultima specie de pe strasse. Asta al meu nu mi-a luat niciodata flori, a spus oftand. Ce ai tu la gheare si la gat face cam cat floraria aia de pe Grivitei, langa OMV cu tot ce vinde timp de un an de zile. Da, dar un buchet de flori e de gest, e de feeling, altfel ii sugi pula, nu? Ea ma intreba pe mine. Pai cocos, tocmai am facut acest gest. M-a privit lung. Multumesc. Bun, asta una. Pai stiu si eu ce sa spun Nic? de cand sunt cu iubi, nu prea am mai dat-o si la altii. Pai, altii nu ti-au luat flori, nu? Ce e drept e drept. S-a gandit, s-a foit, iar s-a gandit, iar s-a foit... a pus mana pe telefon si a sunat. Ce faci iubi? Inghet pe banca ce pula mea sa fac, cred ca o fi zis ala. Lasa ca vine si ziua ta, nu? Vine o pula, o sa ma duc la dinamo, sa mor io daca nu ma duc la borcea, cred ca zicea ala. Uite, m-am intalnit cu o clienta si vrea sa o fac acasa, cred ca mai intarzii. Bine, eu oricum raman in cantonament, ca ne conduc astia, e clar, ne rupe Reghe. Bine iubi, ne auzim maine la un telefon? Da. Te pup dulce. Are cantonament, sunt libera, mi-a spus dupa ce a inchis telefonul. Esti cu masina? Nu cocos, ca am dus-o in service in Dudesti. Am masina electrica din aia smechera din america si are o priza defecta. Tesla din aia? Stia duda. Tesla, da, la o suta de mii. Sa ma dai si pe mine odata, da? Da cocos. Hai sa chem un taxi pana una alta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Lung si bun. Mi-a placut.