miercuri, 21 decembrie 2016

Eram timorat. Nic, esti timorat? Nu. Vrei sa te dezbrac? Da. M-a dezbracat. Am inchis ochii si am sarutat-o. Si abia atunci s-a intamplat minunea. Am auzit zip-ul inconfundabil al fermoarului, am simtit cum cade pe jos o jumatate de tona de echipament organic si cum s-a lipit apoi de mine o fiinta mica, ca sani rotunzi precum cele doua planete care se rotesc in jurul unei pitice mici din centura Magellan, cu palmele calde pe care le plimba pe mine de-a lungul si de-a latul, cu buzele groase avand gustul piersicilor salbatice de toamna, cu parul lung si drept, cu totul. Zambeam pierdut in imensitatea acestui sentiment numit dorinta... Nic, vreau putin in cur. Am deschis ochii, m-am speriat si am strigat. Dar ce-am spus? Nimic Vera, cred ca am avut un carcel. Unde, unde? I-am aratat la intamplare gamba de la piciorul drept. S-a apropiat si a inceput sa-l frece. E bine pui? Mai fa-mi, mai fa-mi. Ea mi-a mai facut. Cred ca e gata, ma rezolvi si pe mine acum? Am dat din cap. S-a asezat in patru labe. M-am asezat in spatele ei. Am inchis ochii si am cautat locul cu mana. Am intrat in curul ei si am simtit din nou cum echipamentul acela de protectie se destrama, sau cade, cum raman din nou cu cea mai frumoasa femeie din Univers, atat de frumoasa incat nu a vazut-o de fapt inca nimeni, niciodata decat doar in imaginatie, asa cum faceam si eu impingand cateva sute de grame de cacat adanc adanc in colonul tacut si strain, dintr-o femeie straina care alerga dupa un orgasm strain. Am terminat inauntru. Am deschis ochii, de data asta incet pentru in acelasi timp se inchidea o fereastra. M-am uitat la spatele Verei. Statea cabrata cu curul in sus si gemea. Era asudata si mirosea frumos. Tinea mainile pe langa corp, palmele tremurau spasmodic. Parul ei era intins pe toata perna, incurcat si aspru. Avea piela alba. Constelatii de alunite de toate culorile si marimile se intindeau peste tot. Imi venea sa-i smulg una. Poate ii activam un cancer. Poate in Univers izbucnea o supernova. Mi-am scos pula din ea. Era plina de cacat. M-am uitat, arata intr-un fel, cafeniu si softly precum ciocolata belgiana. Am luat putin cu varful unui deget si am dus pe limba. Atat mai lipsea, sa fie chiar ciocolata. Nu a fost ciocolata, a fost doar cacat.Am scuipat-o pe ceafa. Nu spunea nimic. M-am intins langa ea. Ramasese cu curul in sus. Am privit-o. Respira grabit. Apoi brusc a izbucnit in ras. Buey Rita, radea asa de tare incat m-am temut pentru viata mea. Abia apoi si pentru viata ei. Sanii i se ciocneau unul de celalalt si din ei sareau picaturi de lapte. Gusa ii tremura, ii tremura pana si fermoarul de sub brat. Tarziu de tot s-a oprit. Bai Nic, eu nu am mai avut asa orgasm din liceu, cand mi-o trageam cu proful de sport. Esti tare, crezi ca ne mai putem vedea si altadata? 

 Am zambit misterios, am inchis ochii, fereastra s-a redeschis si i-am spus femeii frumoase ascunsa in costum, oricand Vera. Dar iti jur Rita, asta nu se va mai intampla, de fapt, niciodata.

Niciun comentariu: