duminică, 19 februarie 2017

M-am trezit cu bale la gura si un gust strain.

Ruxandra dormea ghemuita. Parul ii acoperea fata si sanii. Era calda. M-am mirat a nu stiu cata oara ca n-o percepeam ca pe un corp strain. Afara se crapa de ziua. M-am uitat spre fereastra, o culoare cenusie asigura fondul unui Bucuresti plictisit. M-am ridicat in liniste insa ea m-a auzit. Unde te duci? Ies un pic sa iau niste aer. M-a rugat sa-I cumpar niste tampoane, prilej cu care am deslusit misterul gustului strain. Macar puteai sa-mi spui, i-am reprosat. Iarta-ma, ma lingeai atat de misto incat n-am putut. S-a ridicat in capul oaselor si-a umezit un deget si mi l-a apropiat de obraji ca sa stearga urmele de sange uscat. Gata, acum esti curat. Am iesit in strada. Lume putina care se tara inspre si dinspre mine. Ma simteam de parca ma trezisem intr-un oras strain si inamic. M-am lipit de ziduri, ma strecuram de la numar la altul. Magazinele erau inchise, mai putin farmaciile si benzinaria OMV unde am intrat. Am cerut o cafea, un corn cu unt si m-a asezat la o masuta. Masini scumpe alimentau una dupa alta. Soferitele intrau rand pe rand ca sa plateasca. Toate erau blonde, toate cu haine de blana, blugi si cizme cu toc, toate cu privirea aceea vanata de curva ajunsa cineva. Ma uitam la ele, iar ele nu se uitau la mine. Conditia de ghertoi imi iesea pe fata precum sudoarea si cadea pic pic in cafea. De aceea sorbeam din ea si nu se mai termina. A fi ghertoi nu se termina niciodata. Sunteti murdare la pizda le-am spus in gand si, desi nu m-au auzit, m-am simtit razbunat. Am iesit mai incolo. Mi-era frig. Ma gandeam ca daca merg acasa Ruxandra o sa ma astepte, o sa ma alinte, o sa glumim si o sa radem, o sa ma faca sa ma simt iar bine. Dar eu nu vreau sa ma simt bine numai cu Ruxandra, eu vreau sa ma simt bine mai ales in absenta ei, vreau sa plutesc fericit precum Dumnezeul din desene animate pe norul ala alb, vreau ca pizdele din benzinarie sa ridice labutele subtiri si pline de inele, sa ma salute, sa-mi spuna “hi”, vreau sa ca oamenii de pe strada sa tina capul sus cand trec unul pe langa celalalt, sa se recunoasca si sa-si zambeasca, vreau ca soferul masinii din fata lovita de masina soferului din spate, sa iasa brusc afara, sa se apropie de vinovat, sa-l scoata dinauntru, sa-i ofere o tigara, sa aprinda amandoi si sa ii spuna, “las-o-n pula mea de masina, ca se repara ea; uite, daca nu ma loveai nu aveam cu cine sa fumez si sa ma bucur de ziua asta ”, vreau ca Adrian Nastase sa vine cu doua camioane in fata Ministerului Finantelor si sa descarce acolo remorcile pline cu bani si sa plece impacat cu bascuta aia mov pe cap si cu fustita peste pantalonul slim, vreau ca 1 decembrie sa nu fie ziua nationala a Romaniei, pentru ca daca iti iubesti tara e de preferat sa sarbatoresti asta de 365 de ori decat sa-ti bagi pula aia de prost in ea o data... 

Mergand asa pe strada in Bucurestiul asta mut si am avut senzatia ca traiesc un viol domestic.

Niciun comentariu: