marți, 28 februarie 2017

Noi am sarbatorit ziua nationala astfel :

Ruxandra a coborat din camera imbracata in costum de trening, pantofi cu toc si fundita rosie in parul bogat. Eu si cu Marty eram deja jos. Usor bauti. Am pus o masa in mijlocul receptiei, iar pe masa o lumanare. Am aprins-o toti trei deodata, facand un legamant de prietenie vesnica. Sau macar cat avea sa arda lumanarea.Pe masa Marty a aranjat trei farfurii plate si tacamauri pentru fiecare. Tacamurile straluceau. Ca si farfuriile. Pe fiecare scaun a pus cate o pernuta. A deschis o sticla cu vin bun si a turnat in pahare. La multi ani Romania, a spus radicand paharul in aer. La multi ani Romania a spus si Ruxandra, tinand paharul la nivelul pieptului ceea ce mi-a provocat erectie. Eu am varsat mai intai cativa stropi pe jos, just in case am spus. Apoi Marty a pus mana pe telefon a format si a facut comanda de la o firma de catering. Astea n-au sarbatori. Ruxandra a luat telecomanda si a butonat pe Digi 24. Armata romana defila pe bulevardul Victoriei. Marty a luat telecomanda si a butonat pe Realitatea. Armata romana defila pe bulevardul Victoriei intr-u colt al ecranului, iar in restul Denis Refai chelfaia ceva legat de importanta zilei. Ii tineau isonul doi securisti acoperiti si prostul ala de Gusa. E trist sa comenteze ziua nationala un tampit ca asta, asa ca am luat telecomanda si am butonat pe Hustler. O femeie adulta sugea o pula cat toata armata romana care defila in rastimp pe calea Victoriei. Pula era neagra si ineca des biata femeie. Ruxandra a strambat din nas. Marty a strans din cur. Unde pula mea sa dau ca sa fie ok? Am cazut de acord sa fie un post muzical. Am stat putin si pe acolo, de ani buni pe posturile muzicale nu se mai difuzeaza muzica. Pe Animal Planet cativa salvatori incercau sa coboare o pisica de pe o creanga a unui copac inalt. Eram fascinati. Aia urcau pe scara sa o salveze iar pisica facea pasi inapoi speriata. Ei ii strigau “ kitty kitty”, animalul ii scuipa. Unul a intins mana iar dobitoaca l-a zgariat. Ia uite Marty, i-am zis, aia din copac zici ca e Republica Moldova, nu ti se pare? Iar salvatorii cine sunt, a intrebat Ruxandra. UE nu, pentru ca te pune sa cumperi mai intai scara ca apoi sa urce la tine si sa te salveze. Rusia nu, pentru ca imediat taie copacul daca tot ai chemat-o acolo. Si uita de tine.Ucraina sigur nu, e vai mama ei. Eventual se bucura ca a scapat de pisica, pentru ca e o rasa ruseasca. Inca un pic si trimitea Putin trupele sa o recupereze. Cu tot cu copac. Deci a ramas Romania. Eram curiosi daca Romania va reusi sa salveze Republica Moldova. Insa foarte putin, pentru ca a intrat publicitate, ne-am plictistit si am inchis.

Niciun comentariu: