joi, 29 septembrie 2016

Iar imediat a sunat Ruxandra. Nic, esti sus? Da Rux. Nic, ma simt atat de singura. Hai urca, i-am zis. A urcat. Nic! a strigat si mi-a sărit in brațe. Nic, mă simt atat de singură. Bun și? Nu știam pe cine să sun, am o criză de anxietate, plang tot timpul, nu mănanc, nu dorm... Dar pula o sugi? A supt-o. Paragraful cu Ruxandra il tot reiau in cap, pentru ca asa se si consuma, aproape identic. Ruxandra intra in bar jos, cere o limonada, o bea nelinistita, pune mana in geanta dupa telefon dar nu-l ia, apoi mai pune o data mana dupa el, iar ezita, pana la urma il apuca ma formeaza si suna. Are o viata de cacat. Lucreaza la Orange pe undeva pe la audit. Umbla dupa fraude, dupa hoti, munca de birou. Sta si monitorizeaza rapoarte, plangeri, proceduri, din astea. De dimineata pana seara. Apoi merge acasa si se culca. A doua zi o ia de la capat. In weekend merge la munte cu o gasca de insi la fel de prajiti ca ea. Are un iubit, un IT-st. Ce poate fi mai potrivit unei femei de corporatie daca nu un mascul cu monitor in loc de ochi si cu mouse in loc de maini. Locuiesc separat si se vad o data pe luna la ea acasa pentru ca al el nu e loc – are camerele pline cu servere. Esti fericita, am intrebat-o intr-o zi. De ce? Nu stiu, pula mea, ca sa avem subiect de conversatie. Nu sunt fericita, mi-a spus, daca eram fericita acum alergam vesela pe strazi, starneam vartejuri in urma mea. M-am gandit la Tina. Deci Tina e fericita. M-am bucurat pentru ea. Apoi m-am intristat pentru ca urma sa o intalnesc, sa o cuceresc si apoi s-o fac terci. As usual. Daca eram fericita, a mai spus Ruxandra, nu urcam la un barbat pe care il cunosc doar in intervalul in care are erectie si ejaculeaza. Zi amin i-am sugerat. Tu esti leacul bolii mele de suflet Nic, mi-a spus astazi. Tu ma ameliorezi, imi stapanesti furiile, imi faci viata respirabila. Nu Rux, eu sunt doar unul care te fute bine si asa o sa cam ramana pana o sa apara altul care o sa te amelioreze si mai bine. Sau pana cand o sa iasa distrusul ala dintre procesoare si o sa vada cine esti. Dar ma vede, ma iubeste. Nu baby, tu esti pentru el doar un cacat de soft pe care are placerea sa intre din cand in cand in cand. Esti jocul Solitair, singurul de care nu s-a plictisit inca nimeni niciodata. A dus mana la gura, si daca ai dreptate. Pai am. Nic, ma simt atat de singura. Ok, Rux, am inteles, intoarce-te. S-a intors. I-am indesat anxietatile la mare adancime.

Niciun comentariu: