sâmbătă, 17 septembrie 2016

M-a chemat Marty jos mai devreme. Nic, mi-a zis, pot sa te rog ceva? Orice scumpule numai sa nu te fut in cur, am alergie la mirosul de cacat male. A ras. Tine la poantele mele homofobe. Stie ca si eu am inclinatii homosexuale, adica eu cred ca sunt lesbian. Cand i-am spus a ras iar. Marty rade cam la tot ce spun eu, lui i se pare ca am umor. Gay tampit, in fine. Ce vrei frate, ia zi? S-a asezat pe spate. Bei un pahar de ceva?Pula mea Marty, am barul pe mana, daca vreau sa beau beau si fara sa ma intrebi. Poate vrei ceva anume. Nu, nu vreau acum decat sa merg prin Cismigiu, sa stau pe o banca sa ma uit la elevele de liceu care trec pe acolo si sa-mi inchipui cum fut trei sardine din alea deodata. Vreau sa beau, a insistat, dar nu pot singur. Bine ma, i-am zis, torn niste Votka? Votka sa fie, a acceptat. Stiam ca voia sa-mi spuna ceva, dar imi placea sa-l las sa se framante. Cum se framanta un gay e un spectacol. Parca e o femeie. Hei, dar spun ceva nou? A baut. S-a schimonosit. Dar ce mi-ai dat aici? Facea urat. M-am razgandit pe parcurs, am pus niste absint. Drace, nu stiam ca vindem asa ceva. Nu te preocupa prea tare, l-am linistit. Totul e sub control. Si-a aprins o tigara. Marty dar de cand fumezi? Eh, rar aprind si eu cate una. Bun, dar pentru asta trebuie sa iesi afara, nu ai voie in interior. Fumezi la mine in bar, ma doare in pula. Bine ca nu te doare in cur. Vrei si tu? Da-mi i-am zis. Am aprins si eu. Fumam si ne uitam lung unul la celalalt. Cateodata zambeam. Eram ca aia doi din Smoke, in magazinul minuscul de tutun dintr-un colt al orasului New York. Fumau, se priveau calm, zambitori, se abandonau placerii viciului : erau doi oameni din New York care reusisera sa-si strecoare sentimentele printre turnuri, coloane, masini si indivizi zombie. Da ma, traiesc oameni chiar si acolo. Sau, in fine, asa zice filmul. Cetatene, daca nu ai vazut lung metrajul asta mori. Revin. Fumam cu Marty, ne priveam, zambeam, mai sorbeam din drink, ne abandonam placerii viciului. I-a sunat telefonul, s-a uitat la ecran si a respins nemultumit apelul. Un prost, a zis incet. Stiu, ma uit la el, am zis mai tare. A ras. Pula mea, nu mai rade ma din orice. Nic, mi-a spus pana la urma, pot sa te rog ceva? Buey Marty, scriu in cap la paragraful asta de o ora si tu inca ma rogi sa-mi spui ceva. Ce paragraf frate? Niciunul ma, dar imi inchipuiam ca scriu un paragraf intr-un story in care tu ma rogi ceva. Si tot o ocolesti. Am obosit sa scriu la el, spune ce e. Fireste, a ras. Nic, tanti Magda a plecat. De ce? S-a dus sa o ajute pe fiica-sa in Italia, e bunica. Marty frate, sa nu-mi spui ca te-ai dedat la pizda de baboneta ca acum sun la ISIS. Am un prieten acolo, abia asteapta sa-ti ia gatul. Termina ma, m-a repezit, treaba e serioasa. Te ascult, am cedat. Pe Magda o plateam cu 200 de Eur/ luna. Nu facea chiar toata treaba cum trebuie. Am avut clienti care s-au plans, ba ca n-a schimbat cearsafurile, ba ca nu a pus sapunui la dus. Atunci bine ca a plecat, da-o in ma-sa, aduci alta baboneta. Pai asta e, ca nu mai vreau. Dar ce vrei? Vreau sa iti dau tie banii astia. Asa... Preia tu partea asta cu camerele. Si asa ziua nu prea se inghesuie lumea la bar, aici te mai ajuta si Costy. Pai eu stiu mai Marty, stai sa scriu un paragraf cu Nic Labis impingand carutul cu cearsafuri, schimband lenjerii, aerisind, pula mea, sa vad ce iese. Nu vreau sa te superi Nic, n-o lua asa. Devenise defensiv. In capul meu hotararea era luata.  

Nu e mare lucru ma. Primesc. Marty a sarit si m-a luat in brate. Costy se uita la noi. Urat. Ah, uitasem, Costy e al doilea barman si e partenerul astuia. O sa povestesc candva despre el. Desi doi gay intr-o poveste e deja prea mult... hi hi

3 comentarii:

roco spunea...

De cand asteptam scrisorile partea 2.

Stefan spunea...

se pare ca vin...

roco spunea...

Asta da surpriza. Multumesc Stefan