duminică, 11 septembrie 2016



Or sa ma intrebe astia pe facebook unde e doamna Neli. Am lasat-o acolo, singura, in orasul ala de cacat. Vinde tot produse Avon, cred ca are cordac nu stiu. Imi mai da sms-uri, imi mai scrie email, inca nu are pagina de facebook dar daca isi face o blochez. Da-te-n mortii ma-tii de baba! Te-am purtat cu mine 600 de pagini, ajunge. Iar dupa ea am lasat singur intreg orasul. Da ma Rita, m-am mutat. Intr-o seara cand  am venit acasa am gasit-o pe Cora cu gura in pula unui ghertoi. Il stiam, era patronul de la ea de la bar. Insurat cu copii acasa, asa ca si-au gasit hogeac la mine.  Statea in genunchi cu curul catre usa si i-o sugea. I-o sugea si dupa ce am intrat in casa. I-o sugea si cand m-am dus sa-mi torn un drink. L-am baut. Mi-am mai pus unul. Pana am golit sticla. I-o sugea si cand am dat drumul tare la muzica. Le-am pus Pantera. Apoi le-am pus Madalina Manole. Apoi Steve Morse. Nimic. I-o sugea si cand am hohotit un pic de ciuda. I-o sugea chiar si cand am tras un foc in aer. Nimic. I-o sugea si cand m-am apropiat de pat. Aproape, foarte aproape. Ala se uita la mine, Cora nimic. Ce faci Cora, am intrebat-o. Abia atunci si-a ridicat ochii. Ea asa facea cand sugea pula, nu mai era atenta la nimic. Am fost curios intr-o zi, la ce te gandesti tu Cora cand o sugi? Mi-a zis, depinde Nic. La lucruri frumoase. Pai ce pula nu e frumoasa? Nu stiu Nic, ca o am pe toata in gura. Inteleg, i-am zis, dar nu intelegeam. Am rugat-o sa detalieze. Mi-a zis ca uneori se gandeste ca isi doreste un copil. Si-l imagineaza cum ar fi, daca ar fi baiat sau fetita, daca ar creste ce s-ar face, daca ar conduce sau nu, daca ar lucra in multinationale sau doar la un IMM, daca ar fi destept sau prost, daca i-ar aduce un pahar cu apa la batranete, daca i-ar face nepoti, din astea de femeie prostuta. Alteori mi-a spus ca se gandeste ca si-ar cumpara un set de pilote pentru pat. Verzi sau oranj ca alte culori nu. Ce-mi place sa ma tolanesc in pilote Nic, s-a matzait odata. Intr-o zi mi-a spus ca s-a gandit la Dumnezeu. E drept, imediat ce m-am slobozit si-a facut cruce, s-a ridicat s-a dus la biserica. Nici nu se stersese bine, avea botul alb. S-a dus, s-a rugat, a aprins lumanari pentru mine si pentru ea, a sarutat icoane si a revenit cu o cruciulita la gat. Se uita la mine asa cu gura plina si nu stia ce sa faca. Ala tinea mainile la ochi, credea ca vreau sa-l lovesc. Stai linistit batrane, tie iti sugea pula insa pe mine ma iubeste. Apoi am ras de ceea ce spusesem. Radeam asa de tare incat a inceput sa rada si el. Ar fi ras si Cora dar nu putea scapa de pula aia din gura. Cora, i-am zis, e indecent ce faci, ma uit la tine. Mi-a facut semn sa nu ma uit. Avea dreptate, nu m-am mai uitat. Am auzit mai incolo un ah stins scos de prostul ala din patul meu, apoi pe Cora ridicandu-se in picioare. Sa apropiat, iarta-ma Nic nu e ceea ce crezi. Sa stii si tu prietene, cand iti prinzi femeia in bratele altuia nu e ceea ce crezi. Pentru replica asta s-a luat si Oscar. Macar pentru atata iart-o ca n-a vrut. Oricum are sufletul la tine. Hi hi. L-am pus pe prost sa inghesuie cearsaful patat in masina de spalat. S-a conformat. I-am facut semn sa se apropie. M-am uitat la pula lui. M-am uitat la Cora. Ambele erau pleostite. Uite Cora, arati ca o pula. Cora s-a uitat. A da din cap afirmativ. Le-am adus cate un tricou. Pe al ei scria : „I'm a blond bimbo girl, in a fantasy world Dress me up, make it tight, I'm your dolly”, iar pe al lui, „Still, a man hears what he wants to hear And disregards the rest.” Ia, imbracati-le. Le-au imbracat. Mtz, nu meriti tu asa tricou, l-am pus sa se dezbrace. I-am adus altul pe care scria, „Eu? nesimtit? nici prin gand nu-mi trece”. Asa mai merge. I-am servit cafea, le-am facut sandwich-uri, le-am cantat din mandolina. Cora s-a dat in leagan, ala a fumat cu mine o iarba. Ne simteam bine, eram prieteni, nutream pentru el asa un spirit de caramaderie, asa cum simte orice barbat cand ii fute cineva iubita. Eram cu totii jenati si asta ne facea tovarasi. Pe la miezul noptii m-a intrebat daca il las sa plece, il suna in draci nevasta-sa. Pleaca ma. Inainte sa iasa sa inchid l-am intrebat cum o cheama. Gloria, mi-a spus. Gloria? Hm, aia care are salonul ala in centru? Blonda sidefata si un pic plinuta? Da, mi-a spus. E bine frate, suntem chit atunci. Ce vrei sa spui m-a intrebat impacientat. I-am trantit usa. O futusem, da, dar nu ma simteam chit. Am intrat in bucatarie, iar Cora a intrat in pat. Mi-a intors spatele si a adormit. Ce de cacat e totul. Uite nu am un tricou cu inscriptia asta, dar imi fac cu prima ocazie.

Niciun comentariu: