luni, 26 septembrie 2016

La Romana, la tranta aia de terasa Mon Amour. S-a asezat si si-a comandat o cafea. Statea nemiscata si privea screen-ul telefonului. Plimba degetelul in sus si in jos, privea absenta asa cum face orice utilizator de facebook fara prieteni, fara treaba, fara chef de futut. M-am apropiat si m-am asezat la masa ei. A ridicat ochii la mine si m-a privit nemultumita. Buna, i-am zis, add request. N-a inteles. Nu am telefon cu touch screen si nici macar nu am telefon cu net, dar sa presupunem ca am unul, tocmai ti-am dat add request. A zambit. Dar de unde ai tu adresa mea? Cum de unde? Ai devenit virala pe face, dau astia share-uri pana li se blocheaza labele cu care tasteaza, pana si parintele Arsenie Boca a iesit din groapa si s-a mirat. Au dat despre tine si pe Mango Music. Una care tamaduieste cu ingeri a postat Cerul cu o duzina din ingeri din astia dickless si in mijlocul lor dadeai din aripioare tu. Tu stii cum dai din aripioare? Presupun ca nu pentru ca ma gandesc ca poate am visat dar, stii ce, pana la urma inseamna acelasi lucru. Vorbesti la caterinca, nu? Domnisoara, pai daca crezi macar o iota din ce spun, urc pe cladirea asta, imi dau drumul si terciul ala de carne si oase de la picioarele tale va rade in hohote pana la moarte, adica pe loc. Nu ma mai asculta. Iarta-ma un pic, mi-a spus. Si a inceput sa scrie un mesaj. M-am uitat la degetele ei, erau : lungi, nervoase, usor prea mari in disproportia lor cu restul mainii. Eh, asa trebuie sa fie o femeie pe care sa o iubesti, mi-am spus, imperfecta. Apoi mi-am comandat o cafea, m-am rezemat pe spate, am pus picior peste picior si am asteptat. Aveam zambetul ala de ins superior care tocmai inhatase pariul vietii. Insa miza lui s-a ridicat brusc, iarta-ma, trebuie sa plec si pana sa deschid gura un mic vartej de praf bucurestean i-a inlocuit prezenta. Ce dacu ma Tina, am protestat. A aparut ca din senin. Uite, eu sunt Tina. Pai stiam, i-am spus. De unde stii, m-a intrebat? Pentru ca Dumnezeu exista. Bun asa, e bine, mai vorbim a mai spus si a reactivat micul vartej.

Femeia fulger. Tocmai ma lovise

Niciun comentariu: