joi, 30 martie 2017

A venit Craciunul. Sa ne bucuram asadar de tristetile noastre.

M-a sunat Ruxandra. A plecat la munte cu gasca ei de prieteni. Imi dai voie Nic? I-am dat voie. De Craciun e minunat sa fii singur. De fapt asta trebuie sa aiba Santa in sac, un singur lucru, ocazia de a ramane singur. Macar o zi, ziua aia. Sa stai precum un trepanat cu ochii la brad, sa numeri globurile, apoi sa spargi unul cate unul asa cum si anii de viata se sparg in rateuri unul cate unul, sa iti pui o muzica in care sa se auda zurgalai, sa sune telefonul si sa nu raspunzi, sa iti bata la usa si sa nu deschizi, sa iti vorbeasca si sa n-o auzi, sa vrei o emotie si sa nu o simti... Am coborat la bar sa-l schimb pe Costy. Localul era plin. Erau cei de la Oracle. Aproape toti aveau pe cap caciulite de Mos, rosii cu bumb alb in varf. Una din fete avea un nas rosu si cornite de ren pe cap. Alta era imbracata intr-o cutie legata cu banda rosie – era imbracata in cadou. Corporatisti prajiti. M-au strigat. Nic, vino putin. M-am apropiat. Mi-au intins o punga de cadouri cu ceva in ea. Uite ce ti-a adus Mosul. Am desfacut-o si m-am uitat, era un tricou pe care scria “ ">Zurgălai cu flori de gheaţă” deasupra unui cur de femeie pe care stralucea amprenta unei palme. Cine a fost cu ideea? Eu, a raspuns unul, Tibi il cheama. Cred ca e seful lor pentru ca mereu plateste. Tibi, esti un geniu, esti pizda sa mor eu, vino sa te pup. L-am pupat. M-am intors la bar si am aruncat tricoul la cos. S-au distrat tare copiii aia. La un moment dat s-au dus doi in WC ca sa se futa. Dupa aia s-au mai dus doi. A treia oara pizda de la prima tura s-a dus cu altul. Era manga. S-au carat pe la unu. Am inchis si am urcat la mine.Craciun fericit i-am spus unui prezervativ de care m-am impiedicat.

Niciun comentariu: