joi, 23 martie 2017

Stii care e problema mea?



E un moment bun sa aflu. Debuturile incep sa semene intre ele. A inteles. Eu stiu Nic, poate ca nu e atat de important atata vreme cat ti le permiti si iti plac. Eu stiu... Se invartea prin camera si privea obiectele imprastiate pe acolo. Il atingea pe fiecare si fiecare parca prindea viata. Salutau si erau fericite. S-a mai intamplat asta? Am recunoscut ca nu. Eu nu stiu sa fac diferenta dintre obiecte si oameni. Le iubesc la fel si ele ma iubesc pe mine. As vrea sa fiu un obiect care te iubeste pe tine. A ridicat palma, a apropiat-o si mi-a atins barbia. M-am simtit un obiect care o iubeste pe Andreea. Mai incolo ne-am intins in pat, ne-am imbratisat si am vorbit. Radeam asa din orice. Mi-am bagat mana sub bluza ei si i-am cautat sanul. Nu avea sutien, insa purta maieu. Porti maieu? O da, e mai comod. Sanii ei aveau sfarcuri mari si ferme.  As putea canta la ei, imi place mult Eric Truffaz. Stia cine e. Poti sa incepi de acum. I-am apucat unul intre buze si am inceput sa suflu. Bai Rita, sanul ei canta. Avea tonul unei trompete in care sufla un artist indragostit de muzica lui, de cluburile infecte si de femeile care il asculta ametite de bautura, droguri si dorinta. Cantam asa, eram pe la jumatatea concertului cand ea m-a oprit, ma doare. M-am uitat, un sfarc era maron iar celalalt, la care cantasem, era rosu. Asa, ca i-am cantat restul concertului in pizda.

Niciun comentariu: