joi, 9 martie 2017

In camera 25 m-a intampinat o dezordine de nedescris.

Husa de pe pat era in baie, locatarul se stersese cu ea. Prosoapele erau si ele ude. Cata baie a facut asta frate? Televizorul era deschis pe TVR 1. Perna pe care dormise era ghem, se vedea de la un kilometru ca o stransese tare in brate. Pe noptiera erau rasturnate o multime de sticlute de alcool. Goale toate. Si ambalaje de ciocolata. Si ambalaje de alune. M-am uitat in minibar. Consumase tot. Pe masa televizorului aruncate de-a valma o gramada de coli mazgalite. Am luat una si am citit. “ Draga mea. Azi am inoptat intr-un hotel prost din Bucuresti. Nu stii cat de mult imi lipsesti. Imi vine sa ma urc pe pereti. Imi vine sa ma arunc de la fereastra. Imi vine sa mananc fara sa ma opresc. Am luat tot din minibarul astora si nu m-am saturat. O sa ma apuc sa le mananc perdelele, patul, tabolul de pe perete, televizorul si cand o sa termin tot o sa ma mananc si pe mine. O sa incep cu picioarele, bazinul, sexul, pieptul, mana stanga, o sa las la urma mana asta dreapta, pana va scrie ultimul cuvant, si acela sa fie adio.” M-am uitat impacientat catre fereastra. Perdelele erau acolo. Daca eram pizda aia l-as fi crezut. Am luat alta foaie si am citit. “ Nu am vrut sa iti scriu mesaj pe facebook. De fapt, nu am putut. Nu am putut nici sa te sun. Ce sa-ti spun? Cum sa-ti spun? Stiu ca am plecat intempestiv, stiu ca am lasat in urma o multime de intrebari. Stiu ca ti-o trageai cu ala doar ca sa te razbuni pe mine. Ti-am spus de mii de ori ca a fost un accident cu Simona. Nu simt nimic pentru ea. Nici macar nu stie sa suga pula, atat de proasta e. Si i se zbate des ochiul stang. Dezgustator. As fi vrut sa trec peste asta, dar uite ca nu pot. Ce sa ma fac iubire? Stai ca m-am imbatat”.Am luat foaia am intins-o bine si am asezat-o peste prima. Apoi am luat urmatoarea hartie mototolita. Am netezit-o cat am putut. “ Draga mea, ma duc sa-mi fac o baie. Mi-e atat de dor de tine incat imi vine sa fac pe mine. Ma duc la baie, fac caca, intru sub dus, ma spal bine, intru in camera, ma intind sub patura, incerc sa te uit si nu reusesc. Si-mi vine iar. Ma ridic, intru la baie, fac caca, intru sub dus, ma spal bine, intru in camera, ma intind sub patura, incerc sa te uit si nu reusesc. Simt ca mi s-a umflat atat de mult sufletul in mine incat apasa pe colon si de aici senzatia permanenta sa fac caca. Stiu, stiu, o sa spui, normal ca-ti vine sa te caci prostule daca ai golit minibarul, ai inghitit perdelele, tabloul, etc. Nu, asta nu are nicio importanta atat vreme cat cauza esti tu.” Intr-o sticluta de J&B mai ramasese putin. Am dat-o pe gat. Simpatizam cu tipul asta, simpatizam cu faptul ca el inca mai simte pentru o femeie, intr-un fel atat de bolnav. Dar, hei, poti sa simti pentru o femeie altfel? Din punctul asta de vedere plesnesc de sanatate. Si nu-mi place. Vreau si eu ca tipul asta. M-am gandit la Ruxandra. Daca s-ar cara acum de la mine, ar fi perfect egal cu de fapt nu a fost niciodata. M-am gandit la Cris. Aici am avut o ezitare, sufletul incepea sa apese pe colon. Fugi Cris, fugi departe. Ah, dar tu ai facut deja asta. M-am gandit la Tina. Apoi nu m-am mai gandit. “ Draga mea. Am reusit sa adorm, dar m-am trezit. Sunt asudat tot. Am avut un vis. Se facea ca eram in biserica, tu mireasa si eu mire, ca popa ne punea coroanele alea de tabla pe cap si in timp ce vorbea te-ai lasat in genunchi si i-ai facut oral. Nasa noastra s-a lasat in genunchi si mi-a facut oral. Domnisoara de onoare s-a lasat in genunchi si i-a facut socrului mare oral. Verisoara din partea maica-tii s-a lasat in genunchi si i-a facut oral domnului Georgescu, seful tau de birou. La un moment data fiecare femeie statea in genunchi in fata unui barbat si ii facea oral. Numai dascalul ramasese singur. Repeta in nestire, Doamne miluieste. Frate ce cosmar. Stai ca ma duc pana la baie. Iar ma apasa sufletul”. L-am sunat pe Costy. Cum il cheama pe asta care a stat la 25? N-a vrut sa-mi spuna, e confidential. Spune ma pula. Dar ce te intereseaza pe tine? Ah Costy, intr-o zi o sa ti se umfle sufletul, o sa apese pe colon, si asa cu el dintr-o parte si pula lui Marty din cealalta parte o sa pocnesti ca un balon, o sa umpli hotelul de zdrente, o sa o iau pe Domnica si amandoi inarmati cu cate o matura o sa te strangem, o sa te facem gramajoara, o sa te aruncam intr-o punga si punga va ajunge la gunoi adica acasa, Costy, acasa. Nu inteleg ce vrei sa spui. Zi macar de unde e? Mi-a inchis. De fapt mi-ai lipsit partzar minor. Am citit iar. “ Draga mea, nu mai pot sa dorm. Ma gandesc la tine intens, ma gandesc cum ar fi sa te afli acum aici langa mine, sa ne hlizim amandoi la Vocea Romaniei, eu sa tin cu Chirila si tu cu Smiley, sa stai cu capul pe pieptul meu si sa ma strangi de coaie cand fac misto de concurentii tai, sa bem amandoi din cutii de Pepsi si sa fumam de la tine, sa scrumam intr-un pahar din plastic plin cu apa, sa ne futem tare si tu sa-mi canti la ureche cand ai placere, sa facem faza cu degetelul si sa ma lasi sa adorm cu capul pe sanii tai, sa-mi intre unul din sfarcuri in urechea culcata acolo, sa-mi atinga timpanul si eu sa aud marea. Stii? Sanii tai canta precum marea la Mamaia cand stam pe sezlong si nu ne cunoaste nimeni si tipa aia isi cauta cercelul si noi ii spunem ca nu l-am vazut dar ea nu ne crede si se uita urat la noi, iar noi plecam sa inotam, tu in larg iar eu la mal pentru ca mi-e frica de apa, pana se face noapte si mergem pe malul marii prin brazda facuta de tractor, eu ma impiedic si cad si tu razi, cand ne asezam la masa la Majestic si canta Dinu Maxer cu nevasta-sa si noi radem de cretinii aia doi, si cand vine ospatarul care ti-a placut tie ca ne-a servit frumos, si cand mergem in camera de hotel si ne futem pana dimineata cand imi spui ca niciodata, dar niciodata nu te-am iubit asa de frumos. Poate doar acum, cand te iubesc atat de mult incat as manca si un porc. In viu.” Il iubeam pe tipul asta. Daca stiam ca e aici, sa mor io Rita, il opream. Il invitam sa petrecem ziua nationala la mine in camera, cu Ruxandra. Mai chemam o pizda si pentru el ca de ziua nationala pute de romancute dornice de pula. Din punctul asta de vedere ziua nationala are caracter permanent. Scoteam din el tot aleanul asta literar, il faceam din om neom. Asa, ca mine. “Draga mea. Nu mai am hartie de scris. Asta e tot ce am gasit in mapa din camera. As mai fi scris pe hartia igienica, dar am consumat-o. Nu-ti mai reamintesc contextul. Se apropie dimineata. Habar nu am unde o sa merg mai departe. Plec din Bucuresti, asta e clar. Iau primul tren spre Vest. Iar de acolo spre Est. Tai Romania cu trenul in lung si in lat de dorul tau si poate intr-o zi vei aprecia avand in vedere infrastructura nationala, baga-mi-as pula in gura lui Iliescu, Basescu, Ponta, Boc, Dragnea... dar, stai, stai, fara politica azi. Stiu ca nu-ti plac abordarile incorecte. Nu ti-au placut niciodata, asa sunteti voi pesedistele, va plac: pula, stanga progresista si banii de la buget. Sunt pregatit pentru aceasta lunga calatorie cum sunt la fel de nepregatit sa stau atat de departe de tine. Imi vine sa las totul in urma si sa revin acasa, sa uit tot, sa iert tot, sa ma iert pana si pe mine pentru ca pe tine te-am iertat demult. Imi vine sa fac multe lucruri si nu stiu pe care sa-l aleg primul. Daca mai aveam hartie faceam biletele si trageam la sorti. Asa insa o sa inchid ochii, o sa ma gandesc la toate posibilitatile o sa le pun intr-o roata imaginara, o s-o rotesc si care iese prima aia e. Pregatiti bilele, incepe tragerea.”

Niciun comentariu: