joi, 20 octombrie 2016

Am format si am sunat. Dupa cateva ringuri a raspuns. Buna Tina, eu sunt. S-a facut un pic de liniste cat sa ma cac pe mine, cat sa-mi cada fata, cat sa iau o bata de base ball si sa-mi fut lovituri repetate in cap, cat sa ma dau cu curul de pamant de vreo 20 de ori, cat sa-mi musc antebratul pana la sange. Ah, Nic, ce faci? Nu era mirata ca aveam numarul ei. Bine, te-am sunat. Eu am crezut ca ai disparut, mi-a spus. Suna usor a repros. Iar dupa ce a spus asta s-a facut din nou liniste, cat sa fac dansul apachilor in jurul focului inveselit, cat sa ma bat cu pumnii in piept ca Tarzan, cat sa ma urc pe liana aia si sa fac o tura de jungla, sa il mangai pe leu la coama si pe leoaica la pizda, cat sa sar din creanga in creanga precum maimuta macac, cat sa zbor pana la Statia Internationala sa le fac cu mana rusilor de acolo, pana sa revin pe Terra si apoi inapoi in Bucuresti… Iarta-ma, eu credeam ca… nu stiam de fapt ce credeam. Vrei sa ne vedem? A intrebat gura mea. I-am futut o palma. Daca refuza ma duc direct la Marty, am amenintat-o, sa-si bage pula in tine, sa te inveti minte sa o iei ca proasta inainte. Gura a tacut rusinata. Proasta. Da, a raspuns imediat Tina. Vreau sa ne vedem. Iar dupa ce am inchis telefonul, m-am intins in pat, mi-am pus mainile sub cap, am inchis ochii si am inceput sa visez la un mosulica aplecat de spate, amestecand la foc mic intr-o oala mare tot soiul de ierburi si turnand din cand in cand lichide de diferite culori si mirosuri si la final umpland un recipient mic cu potiunea aia transparenta. Pe sticluta scrie “ Minuni – una bucata”. Visez cum mosul mi-o intinde si-mi zice, ia ma si tu una, du-te-n pula mea de pacatos. Eu imi fac cruce si ii multumesc iar el rade de mine. Buey tranta, crucile le fac cretinele alea de varsta a treia la biserica, nu ajunge cat ma distrez cu ele? Zi multam si du-te la aia ca rar vezi o pereche atat de aiurita. O sa fac pereche cu ea Doamne, L-am intrebat. Cand sa-mi raspunda am auzit o bataie in usa. Nic, Nic! M-am ridicat, am deschis, era Ruxandra. Nic, de ce nu raspunzi la telefon, Doamne ce m-am ingrijorat. A intrat peste mine. I-am pus mana la gura. Da da, te simti atat de singura, nu stii pe cine sa suni, ai o criza de anxietate, plangi tot timpul, bla bla… Nic, dar ce e cu atitudinea asta? Intoarce-te, i-am spus. S-a intors. Apleaca-te i-am spus. S-a aplecat. Ridica-ti fusta. Si-a ridicat fusta. Ruxandra statea aplecata cu spatele la mine si cu fusta ridicata. Avea tanga rosii. M-am asezat pe pat, mi-am sprijijnit capul pe brate si am visat din nou. Tina si cu mine alergam pe un camp de maci, ea avea o rochie alba cu frunze aramii, ia eu eram imbracat in in ca un prost, alergam si radeam, calcam macii in picioare, ii striveam cu iubirea noastra, nu stiu in ce directie ne indreptam pentru ca nu era inceput si nu era sfarsit in campul ala, era asa funny, eram doi cretini indragostiti, eram tot ce-si doreste lumea asta si bunul Dumnezeu de la oameni… la un moment m-am trezit strigat. De acolo de jos cu curul spre mine Ruxandra striga. Nic, ce faci. Pula mea, Rux, astept sa ti se adune tot sangele la cap, sa te ia ameteala si sa cazi in bot ca o proasta. Poate mori, caci asta e pedeapsa cand intri neinvitata in visul lui Nic. S-a ridicat in picioare. A facut cativa pasi ezitanti. Era rosie la fata ca macii aia. Iti venea sa alergi pe mecla ei de mana cu iubita.Iti bati joc de mine? Da. Mosul sfant cu barba radea si el pe undeva acolo. S-a intors si a iesit trantind usa. Ce zici Doamne mai vine asta pe aici? In sticluta n-a incaput decat o minune, raspunsul este asadar da. Si, puf, s-a carat.

Un comentariu:

O tipa spunea...

Sant fana Nic labis. :)