duminică, 30 octombrie 2016

M-a trezit Marty. Nic, ce crezi ca faci aici? Daca ma intrebi ce cred, atunci probabil ca stau intins pe un covor fermecat, zbor sus sus de tot, deasupra orasului Bucuresti, unde blocurile sunt mici si bulevardele aglomerate, unde poluarea e maxima iar pizda e ieftina si proasta motiv pentru care sunt tot mai multi barbati gay, se aduna in gasca precum zombies, bantuie prin cluburi, se infiltreaza in organizatii, conduc orasul, unii chiar zboara, ca spre exemplu Marty care leviteaza drept in fata mea si ma intreaba ce cred ca fac. Daca ma intrebi ce fac pe bune, atunci, uite, m-am intins un pic in patul asta sa miros urma de parfum lasata de dameta care a stat aici inainte, aroma m-a transportat si am adormit. As fi putut sa o iubesc, as fi putut sa ii fac un copil sau, pula mea, ar fi putut sa fiu chiar eu ala. N-a ras. Pula mea Marty nu razi, deci chiar e vis. Nu Nic, aici nu a stat nicio dameta. Zi sa mori tu, am sarit din pat ca ars. Nu cumva a fost ma-ta? Mama lui Marty vine uneori sa-l viziteze, il bate la cap sa se insoare, el spune ca vrea sa mai astepte un pic, ea pleaca plina de speranta. Nu Nic, n-a fost mama. Ti-as spune sa-ti iei misterul si sa ti-l bagi in fund, dar la voi are alta conotatie. N-a ras dar s-a fortat sa nu o faca. S-a uitat in spate, usa era deschisa. A inchis-o. S-a apropiat de mine. Marty, sa nu faci un gest necugetat ca risti sa-mi placa si nu mai scapi de pine pana nu ma duci imbracat in mireasa la altar, cu buchet aruncat in spate, cu nunta, cu porumbei albi eliberati in inaltul cerului, pula mea, o sa iti doresti sa fii fost straight. Aici a fost Lucian. Who the fuck is Lucian? M-am dat interesat, dar nu eram. Ceva pasager, e transs, te rog mult ramane aici in camera asta ce am vorbit. Sigur Marty, ma stii, numai ca am uitat telefonul deschis online, transmiteam live pe facebook cum dorm. Misto aplicatia. Marty a inghetat. Am stricat doua ciocane pana sa ajung ia la el. Am glumit boule. Sa nu mai faci niciodata asta Nic, niciodata. Mi-o spunea strigat, strident si enervant de feminish. M-a pufnit rasul. Strigi ca o pizda. Razi ca un prost, mi-a spus. Dar rar, Marty, foarte rar.

Niciun comentariu: