marți, 4 octombrie 2016

Ce zi e azi m-a intrebat Marty. Nu stiu, i-am zis, e toamna. A ras. Nu rade ma, e toamna, pula mea. Da, dar ce zi e. Nu stiu, marti? S-a gandit, nu, nu e marti ca n-au aparut aia de la Oracle.(Oraclistii vin intotdeauna marti dupa program ca sa nu se inghesuie in weekend cu celelalte haite de corporatisti. Sunt mai selectivi dar au femei urate. Am futut una odata din grup, Mona sau Miruna, pula mea; era beata moarta. De cate ori ma vede imi zambeste dar sunt sigur ca nu stie de ce. Daca m-as duce sa ii spun, stii, eu te-am futut, sigur mi-ar turna un pahar de apa in cap. Nu ii spun, astept sa se imbete iar, sta ca moarta s in timp ce o futi poti sa rezolvi un lego sau citesti ceva din Plesu, din astea; o sa-i scriu cu creionul chimic pe pizda ceva, vad eu, poate un verset satanic, poate Tatal Nostru, sa ma tina mine) Atunci miercuri? Nu e miercuri, Costy nu lucreaza miercuri. Costy era la bar si freca absent niste pahare. Baga o carpa in ele, apoi le privea la lumina, apoi iar baga carpa in ele. Asa iti baga si in cur, Marty? Asta e tot mojo-ul lui? A ras. Esti porc Nic. Zau, sa-mi povestesti si mie cum face Costy cand te fute, zau Marty, sa-mi spui da? Sunt curios sa stiu cum face, cum te apuca, daca grohaie. Grohaie? E mai bun decat colon help? Faceti ca maimutele? Il tii in brate dupa? Ii promiti un copil? Radea. Cred ca e joi. Sefu’, daca zici ca e joi, atunci e joi. M-am gandit, si daca e chiar joi? Pentru ca am descoperit ca eu am o problema cu timpul. De fapt doar mi-am amintit asta. Nu prea mai stiu daca e azi daca e ieri sau daca e maine. Ma trezesc uneori cu gandul sa ma duc sa-i zic iubitei mele, buey Manu (sau Elena, pula mea), cred ca atat a fost, hai sa luam o pauza si sa ne mai gandim, poate tu vrei un barbat nou, poate eu vreau una care sa aiba si ceva sani, macar o pereche, dar imi dau seama ca nu am avut si nici nu am o iubita, si e clar, inseamna ca o sa am, iar sentimentul e atat de puternic incat totul e doar o chestiune de semantica. Daca nu a fost o sa fie, iar daca o sa fie nu e clar ca deja este? Pula mea.

Niciun comentariu: