luni, 10 octombrie 2016

Zilele astea am avut intalnire cu una. Petra (sau Patricia, pula mea). Ne-am agatat unul pe altul pe facebook. Mi-a intrat pe privat si mi-a spus ca ii place muzica pe care o postez. Pai am gusturi baby, i-am scris; am doi terra de muzici, din care 120 de foldere cu selectii si din care 35 de foldere selectii din selectii. And still counting. Tu stii ce inseamna asta? Cea mai buna muzica scrisa din 1960 incoace, filtrata si rasfiltrata, by moa. Uau! E din generatia noua care si-a amintit de limba romana motiv pentru care o poceste si mai tare. E misto in poze, e micutza asa, cu parul lung, sanii mari, poarta doar pantaloni si rade tot timpul. Are alunita deasupra buzei, chestia asta ma enerveaza caci daca ajung sa o fut, o sa ma tot leg de buba aia, o s-o ling, o s-o musc, poate imi si frec un pic pula de ea… Lucreaza la Orange. Mi-a spus ca ii plac cel mai mult Beatles si Queen dar inca nu a aflat in ce ordine. I-am raspuns ca am aceeasi dilema. E clar a scris. E clar, trebuie sa ne vedem, e varianta completa, am corectat-o. Da, asta am vrut sa spun, a scris si ea. Asa ca ne vedem diseara. De fapt vine aici, i-am rezervat o masa. Vezi ma Rita, pula mea, sunt femei la care ajungi cu numai trei patru fraze pe facebook. Si sunt femei dupa care trebuie sa razi tot Bucurestiul pe jos numai ca sa vezi ca te ignora in continuare delicat si absent. Asa, ca Tina. Dar poate ca e mai misto astfel. Sa-ti placa o femeie si sa nu poti sa ajungi la ea. Iti tine curiozitatea in priza, iti alimenteaza imaginatia si te tine departe de realitate. Poate ca Tina e o tzoapa, una care nici macar nu se sterge la cur dupa ce se caca, o abonata la cluburi cu manele, nu stiu, o femeie abjecta in care daca iti bagi pula e un act de curaj, ba chiar de masochism. Poate ca e proasta, una din aia care rade din orice, fumeaza mult si ii pute gura, una care se fute cu oricine dupa fiecare chef, fara selectie. Sau poate ca e una din aia care se fute pe bani, pe multi bani, stylish, din aia care isi face loc cu curul astfel incat peste cativa ani s-o vedem la televizor de-a dreapta Presedintelui. Insa, cat timp nu am certitudinea asta, Tina e aripa unui inger care a avut un accident de zbor – de aceea alearga asa tot timpul, poate ca sa se intalneasca in sfarsit cu asta, sa reconstituie intregul si sa dispara. Sau ca sa fuga de el, sa mai intarzie un pic pe acest pamant trist, murdar si populat de fiinte urate care simt frumos.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu Petra. O cheama Patricia, pula mea. Da, asa o cheama. :)