sâmbătă, 15 octombrie 2016

Chestia cu Petra nu m-a miscat prea tare, nu se intamplase prima data. Pentru cordacii atasati unei singure proaste, sa stiti labagiilor ca goana dupa femei e ca vanatoarea de vulpi. Pana sa impusti una, iti trag clapa vreo 3-4, ba e prea iute, ba nu armezi prea repede gun-ul, ba tragi aiurea, ba te trezesti ca alergi dupa doua si pana sa te hotarasti care nu mai ramane niciuna, pentru ca fie dispar fie le doboara unul mai bun. Alergi dupa ele pe frig, pe caldura, injectat, nu ai liniste, te lupti cu doza mare de incertitudine si mai ales cu aia de insatisfactie de la final, iar cand dobori totusi un exemplar, ti se pare ori ca e un pic parca are blana usor naparlita, dar nu cumva e bolnava? O iei, te bucuri de trofeu si in drum spre casa faci ochii roata dupa vreo alta cumatra aflata in libertate pentru ca, stii buey prost, vanatoarea e misto pana cade bestia; in rest e un raspuns imperfect la intrebarea, ce pula mea sa fac eu acum cu asta. Am intrat pe facebook, m-am uitat pe pagina ei. Tocmai postase niste fotografii din local cu mine la masa. Am transpirat, cand le facuse? Urasc sa apar in fotografiile altora si, in general, urasc sa apar in fotografii si punct. Sunt setat sa cred ca nu exista muian mai nesuferit, mai libidinos si mai urat ca al meu. Sunt intotdeauna surprins in ipostaze intermediare, niciodata nu iau pozitia finala, sunt diform, sunt omul in ciuda caruia s-a inventat instantaneul, zambesc ca o pizda de unde si vorba lui Pocio (un prieten), buey Nic, de cate ori ma uit la pozele cu tine imi vine sa te fut in gura. O singura fotografie imi place, e aia de la 8 luni in puta goala, intins pe un patut si tragand dintr-un biberon. Ce vremuri... I-am scris, Petra, daca ma iubesti, ma urasti sau pula mea ce simti tu pentru mine acum si-n vecii vecilor, scoate te rog pozele alea din album. De ce, m-a intrebat si a bagat emoticon cu zambet. Pai una ca nu ai acceptul meu si a doua pentru ca sunt urate. Ba sunt frumoase, m-a contrazis. Ba sunt urate, uite ce mecla am. Esti cute, a scris si a bagat iar emoticonul ala. Da, ai dreptate sa faci misto de mine dar scoate te rog fotografiile. Ma mai gandesc, mi-a scris, apoi mi-a dat unfriend. Mi-a dat si block in timp ce indesam in ea textual o remorca de puli de, in ordine, : cai, dinozauri, puscariasi, marinari, majori de la casa de copii, cosmonautii de pe statia internationala, erdogan si Marty. N-am mai apucat sa tastez enter. 

Viata de ins cu cont pe facebook, pula mea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Esti genial mai omule