duminică, 1 ianuarie 2017

Mai incolo Miru a plecat. Stefan a mai ramas un pic, s-a mirat de peretii mei mazgaliti cu versuri, am ascultat muzica, ca baietii. Stateam intinsi in pat dezbracati si fumam. M-am uitat la el. Fane, fara suparare, dar ai o pula, nu stiu cum sa-i zic... problematica. A ras. Ce vrei sa spui? Nu stiu, mereu m-am intrebat cum arata o pula de artist, iar acum cand o vad imi vine sa ma intreb daca e drept ca si artistii sa aiba pula. Da, ai o problema Apoi s-a uitat la pula mea. A pus mana pe ea, a miscat-o asa stanga dreapta. Nic, fara suparare, dar ai o pula, nu stiu cum sa-i zic... de om prost. M-am uitat impacientat. De ce spui ma asta? Nu stiu, nu are nimic special. Pai ce sa aiba special frate, e doar o pula? Nu stiu, poate mai multe randuri de culori precum curcubeul, poate o atitudine razboinica sau, dimpotirva, o anumita delicatete... Pai, buey nebunule care esti tu nebun, e doar o pula. Exact ca a ta. S-a uitat la a lui. Da si nu. Cum adica da si nu. Ia uite-te mai atent la ea. M-am uitat mai atent. Nimic? Nimic. Atunci apropie-te si uita-te si mai atent. M-am apropiat si m-am uitat si mai atent. Era maron inchis, usor curbata, cu mot. Si se uita la mine. Fane, pula asta a ta se uita urat la mine. Exact. Ia uita-te si tu la pula mea. S-a apropiat foarte mult si s-a uitat. Pula mea, nimic. I-am zis, fa ma si tu ceva, injura-l, spune ceva de ma-sa, spune-i ca scrie prost, ca e ratat. Pula mea nimic. Statea lungita pe burta si picotea. Am cedat. Da ma, poate ca ai dreptate. Am ras amandoi si am fumat iar. Am fumat atat de mult incat nu mai vedeam la TV. Apoi cred ca am adormit. Iar cand m-am trezit, camera era aerisita bine, eu invelit iar televizorul inchis. Stefan se carase. M-am intins. M-am uitat afara, era dimineata. L-am sunat pe Costy. Ceva de schimbat? Da, mi-a spus, s-a eliberat 2. Am coborat la spalatorie. Domnica statea aplecata asupra mesei si calca. M-a vazut si a rosit. A, domnu’Nic. Eu sunt, cine mai coboara aici in infern Domnica? A ridicat din umeri. Mi-a intins un set de lenjerie fara sa se uite la mine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

La multi ani Labis. Niiiiiiiiiic Labis