miercuri, 26 aprilie 2017

Apoi ne lipeam unul de celalalt, sudoarea se usca iar noua ne era imposibil sa ne mai despartim.

A inceput lucrul chiar de a doua zi. Domnica a placut-o din prima. La fel si Costy. Marty nu, dar din principiu. Era harnica, incerca mai mult decat i se cerea, era genul plus unu, adica la orice facea se mai adauga ceva. Ceva plus unu. Adica, daca se apuca sa stearga mesele de praf, carpa lua cu sine un strat important de lac. Daca aducea la o masa tava cu bauturi, lasa si o punga de alune din banii ei. Daca o trimiteai la piata sa cumpere o sacosa cu ceva, ea aducea doua. Daca ii reprosai ceva, iti scotea sufletul ca sa argumentezi de ce. Ti-l scotea plus unu. Era impertinenta. M-am indragostit din prima. Ca sa fiu sincer, cred ca m-am indragostit cu o ora inainte sa intre in cacatul asta de hotel. Pula mea. Si din cauza asta am fost de atunci langa ea in fiecare moment. Si nu doar langa persoana ei, eram langa fiecare gand care ii trecea prin cap (bine, nu erau prea multe), eram langa fiecare gest, eram langa fiecare context care putea sa o contina, eram langa orice document scris sau virtual care ii amintea numele. M-a acceptat din prima. Asa de usor incat m-am mintit ca atunci cand s-a nascut a facut-o doar pentru mine, altfel probabil ar mai fi intarziat in Paradis. I-am spus, Adina, uite cum sta treaba, m-am indragostit de tine, pula mea. Sunt terminat, ma topesc, plutesc, implozez, innebunesc, ma cac pe mine, alege tu varianta care iti place, iti spun de pe acum ca toate sunt corecte. Sunt asa de luat incat multi ani dupa ce o sa mori si multe etape in care o sa te reincarnezi in cine stie ce animal sau om, o sa-ti amintesti de aerul ala fierbinte care te lua de jos de la picioare si de prostul care baga carbuni ca sa il produca. Am luat toata literatura lumii la rand, toate povestile de dragoste legendare, ntz, nimic nu o egaleaza pe asta. Ea mi-a spus atat, ah Nic, esti asa un pui. Era micuta, plinuta, dar nu in sensul acela gospodaresc, nu, toate elementele corpului ei alcatuiau un pachet compact, totul parea perfect in desenul ei, totul. Era bruneta, avea parul lung si nu-l purta niciodata in coada. Ii spuneam uneori sa si-l prinda, ii spuneam ca era cel putin la fel de frumoasa, insa nu voia; nu stii tu pui cum imi sta mie bine. De ce spui asa? Pentru ca tu te uiti intotdeauna de la sani in jos. Avea dreptate, dar din intamplare uneori vedeam si mai sus. Avea ochi negri si un zambet carnivor. Iar eu eram un pui. Din ala galben care mananca si se caca des, deci mic, neinsemnat si care se lasa devorat de zambetul Adinei; 


 Dupa doar o zi a urcat la mine. Am rugat-o sa-mi spuna cele doua versuri. N-a vrut. I-am explicat de ce. Nu a vrut. E un principiu, e o lege universala, nu am cum sa o incalc. Nu. Am incalcat legea si a intrat. Ea s-a dus la fereastra si eu m-am intins in pat. Statea cu spatele la mine si se framanta. Sau asa mi se parea mie ca inseamna frecatul precipitat al palmelor. Sau poate voia sa ma sugrume. Hai, nu vii? S-a intors catre la mine. Dar tu imi spui mie hai? Adina schimba repede starile, le schimba atat de iute incat uneori revenea la cea initiala inainte sa-ti dai seama ca o parasise. Adina: poate singurul loc in care abuzul avea farmec, il acceptai si i te supuneai. Iarta-ma, nu am vrut sa sune asa. Ba a sunat chiar asa. Gata, se cara, mi-am zis. Insa ea s-a schimbat brusc, a ras si mi-a spus, bine, fie... ce pui esti. S-a dezbracat in viteza si a sarit in pat. Am vrut sa o imbratisez insa nu m-a lasat. Mi-a indesat chiloteii ei negrii in gura si mi-a zis, tu stai intins si asteapta. Daca vrei activitate suge din astia. Am stat intins si am asteptat. Si am supt din aia.  Mi-a scos pula si a inceput sa o suga. Fara frecusul dinainte, fara politeturile obisnuite, nimic. O Rita, o zei, n-o sa stiti niciodata cum suge pula Adina, pentru ca paragrafele mele din cap sunt sarace, pentru ca am mult mai putin creier decat imi trebuie ca sa gasesc un corespondent in imaginatie a ceea ce reusea sa faca papusa asta cu pula mea in bot. Stiu doar ca isi infigea unghiile in antebratele mele intinse pe langa corp si le fixa acolo, nemiscate. Apoi lua tot. Bai tot. Cap, coaie, bazin, fese, o parte din saltea, gaurica lui soricel pe care-l gazduiam sub pat, iar cand se incalzea, tot hotelul. Apoi, brusc, sarea pe mine. O dirija inauntru, se fixa in ea si gonea intr-o directie necunoscuta. Nu ma privea, tinea capul lasat pe spate si chiuia. Avea o pizda neagra precum ciocolata. Sa mor io, dupa un futai cu ea imi venea sa-mi ling pula si sa beau lapte. Sexul pentru Adina era ca o hora de nunta. Fara preaviz din nou, abandona cursa si o lua iar in bot, acaparand din nou pe rand : capul , coaiele, bazinul, fesele, salteaua, gaurica de soricel si, cand se incalzea, tot hotelul. La final eram atat de asudati incat nu mai era nevoie sa mergem la baie, faceam dus in propriile sudori. Apoi ne lipeam unul de celalalt, sudoarea se usca iar noua ne era imposibil sa ne mai despartim. Am pastrat cateva picaturi intr-o cutiuta, o tin in gaura de soricel 

PS: In seara aia, dupa ce a adormit m-am intrebat ce s-a intamplat cu chilotii ei. Am ragait si mi-am amintit.

Niciun comentariu: