marți, 4 aprilie 2017

Pula mea Rita, pana la urma pentru a fi fericit nu e nevoie decat de o guma Orbit.

Camera in care locuieste Tina e simpla. Intr-un colt zace un sifonier mofturos, pe mijloc se intinde lenes patul iar in capatul lui sunt masa si oglinda. Langa pat e o noptiera. In celalalt colt e bradul. Ti-ai facut brad, m-am minunat. Tina o tinea pe Sofia strans la piept. Isi sprijinea barbia pe crestetul papusii. Ma privea intr-un mod, pfuai... stii Rita, privirea aia incinsa si in acelasi timp naiva, cuminte si in acelasi timp incarcata de dorinta, o stii? O stii, ca ai avut-o. Nici in visele mele cele mai ascunse nu credeam... n-a mai continuat. Nici in visele mele, Tina, in caz in care le-as fi avut. A ras. Mi-e foame, m-am tanguit. S-a ridicat repede din pat si a inceput sa se agite de colo colo. Daca stiam ca o sa am musafiri... Isi freca mainile nemultumita, Sofia se agita si ea pe jos, pe acolo pe unde o scapase. Stop, am strigat. Ele s-au oprit. Nu mai clipea niciuna. M-am apropiat de ea. Apoi mi-am apropiat nasul de nasul ei. Am respirat in respiratia ei. Am clipit odata cu clipitul ei. Am zambit, a zambit si ea. M-am incruntat, s-a incruntat si ea. M-am strambat, s-a strambat si ea. Tina era in secunda aia o oglinda. Oglinda mea. Am pocnit din deget si momentul de magie s-a spulberat. Tina a redevenit agitata. Nu am mare lucru in bucatarie, a spus stins. I-am spus atat, tu trage masa asta la mijloc si pune doua scaune, in rest ma ocup eu. M-a ascultat. Acum stai jos. S-a asezat. Am iesit si am cautat bucataria. Usoara dezordine, bucatarie de tanara femeie care locuieste cu parintii. Am deschis frigiderul, m-am uitat. Daca as fi Tina si as povesti, as spune asa : in momentul acela l-am vazut intrand cu o punga de alune, cu jumatatea de pachet de unt, cu cele cateva felii de branza si cu un colt de sunca afumata. Stai ca nu am terminat. S-a intors imediat si a revenit mai tarziu cu un colt de paine, o lamiae, o guma Orbit cu gust de pepene rosu si un borcan cu gem. Ce dragut era. Ce mult mi-am dorit sa fie al meu. Back to Nic. Ultimele doua propozitii sunt de la mine hi hi. 


Mancam tacuti. Din cand in cand ma ridicam si luam de la mine din farfurie si impingeam usor de sus cu furculita la ea in farfurie si ea nu voia si se ridica la randul ei si impinge usor de sus cu furculita ei la mine in farfurie si eu voiam pentru ca mi-era foame si ea era bucuroasa pentru ca avea sentimentul ca ma hraneste. La final, am luat guma, am scos-o din hartie, am introdus-o in gura si am inceput sa mestec tare. Ea ma privea zambind, eu mestecam zambind. Nu se grabea, stia ce vreau. Tina e intuitiva. Cand guma s-a inmuiat, am intins de ea pana a ajuns un fir de jumatate de metru, am luat capatul cu doua degete si i l-am intins. Ea l-a apucat cu buzele. Apoi am tras fiecare din ea, putin cate putin, fruntile noastre se apropiau, nasurile, apoi buzele pana s-au atins si  ne-am retras rusinati, eram precum cateii aia doi simpatici din desene animate. Stateam nas in nas si mestecam guma in seara de ajun. Pula mea Rita, pana la urma pentru a fi fericit nu e nevoie decat de o guma Orbit.

Niciun comentariu: