joi, 13 aprilie 2017

Caci nu este barbat adevarat acela care nu te sperie.

Aseara a sunat Marty adunarea. Eram toti : Costy, Domnica si eu. Copii, poimaine e revelionul. Vin angajatii de la Raiffeisen, o sa fie full. Trebuie sa pregatim totul cum trebuie. Ma simteam ca un soldat. Imi venea sa ridic mana la chipiu si sa strig, “servesc patria!”. Domnica, probabil unii vor lua camera, sa avem peste tot asternuturi curate, minibarurile complete, televizoarele in stare de functionare, hartie igienica, tot tot, ai inteles. A dat din cap ca a inteles. Isi freca mainile. Si nu uita sa pui pe perne cate o bomboana. Ca sa si le bage in cur perechile de gay, am completat. Nu m-au bagat in seama. Costy, barul trebuie sa fie aprovizionat. Sarcina ta e sa aranjezi localul. Mesele, scaunele, hartie creponata pe pereti, DJ-ul, stii tu. Roaga-i pe Giony si pe Mury sa te ajute . Nic. Da, sa traiti! Termina cu prostiile. Da, sa traiti! Sa ma pupi in cur. Da, sa traiti. Asa te vreau soldat. Radeam toti ca prostii. Ajuta-ma cu aprovizionarea. Peste o ora vine un bucatar de la Palace, il stiu eu. O sa-ti dea o lista cu ce trebuie de la piata. Sigur, rezolvam. Bine acum rupeti randurile. Am rupt randurile. Eu mi-am luat o bautura si m-am asezat in asteptarea bucatarului. Domnica a luat un rand de cartele si a urcat prin hotel. Marty dadea telefoane. Costy intrase in bar. Ma plictiseam. Am urcat. Am dat de Domnica la camera 6. Verifica pe acolo, netezea niste cute, stergea niste praf. Am intrat. A, domnu’ Nic, ce m-ati speriat. Caci nu este barbat adevarat acela care nu te sperie. Vrei si tu? i-am intins paharul cu votka. A luat si l-a baut pe tot. Da, vrei. Ah ce bun e, a exclamat! Da, e bun. N-am mai baut, de nu mai stiu, de obicei bea ala al meu... Eh, barbati... Domnu’ Nic, o mai tinem asa? Ca avem si treaba. Si-a ridicat fusta, eu mi-am dat jos pantalonii. Vreau din picioare. Ne-am apropiat de geam, ea cu pasi repezi iar eu cu pantalonii in vine precum pinguinul mic de Ciorogarla, specie disparuta cu sute de mii de ani in urma, s-a rezemat cu mainile de pervaz, si-a indepartat picioarele si m-a asteptat. Am ajuns cat de repede am putut, ea era deja la a doua tigara. De fapt, Domnica nu fumeaza, dar daca fuma era la a doua. Futeam la femeie si ma gandeam ca, uite, cacatul asta de an trebuie sa aiba si el un happy end. Mi-era bine acum. Mi-e bine sa te fut Domni, i-am spus suierat la ureche. Si mie mi-e bine cu matale, domnu’ Nic. Aveti pula vesela, e prietenoasa, eu asa o simt. Imi venea sa rad. Pula vesela. Asa de fapt ar fi trebuit sa fiu eu. Si-am mai vorbit noi o vreme, o mai strangeam de tate, ii mai infigeam un deget in cur, ii mai smulgeam cate un floc, o mai lingeam in ureche (proasta idee), totul ca sa se simta si ea speciala, pentru ca numai o femeie speciala suporta cat pot eu sa provoc... voiam sa termin cand Domnica a dus mana la gura si a strigat. M-am gandit ca imi daruieste un orgasm. Nope. Aoleu! A venit al meu. M-am uitat pe geam, prostul ei se pregatea sa traverseze strada. Domnu Nic, traiasca-ti pula matale, nu mai pot sa stau. Mi-a scos-o din ea, si-a tras repede chilotii si a inceput sa-si aranjeze tinuta. Sunt rosie la fata? Nu esti. Dar era. S-a napustit pe scari. M-am uitat la mine, un prost un pula goala in mijlocul unei camera de hotel. Am deschis televizorul si am inceput a butonez. Vorbea Ana Birchall. Am ejaculat pe ecran.

Niciun comentariu: